  • 21. Data: 2009-11-25 00:54:35
    Temat: Re: O hodowcach ... Arbiter Bankowy.
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "mi" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Myślę teraz o domaganiu się potwierdzenia, że umowy są rozwiązane a
    > bank ma/nie
    > ma roszczeń.

    A nie mozna po prostu wyslac pisma w dwoch kopiach z prosba
    o potwierdzenie salda, na podstawie ustawy o rachunkowosci itd?

    Tyle ze nie jestem pewien czy takie potwierdzenie pozniej wystarczy.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2009-11-30 08:56:39
    Temat: Re: O hodowcach długów w Pekao SA i bazie śmieci BIK
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Jaki bank, taki prezes.
    JaC

    -----

    > Jako, że robię teraz porządki finansowe to od razu napiszę o ok. trzyletnim
    użeraniu się z Pekao SA.

  • 23. Data: 2009-11-30 10:07:01
    Temat: Re: [OT] Szczurwa, ja Cię proszę!
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    I po jaki ch.... ludziom takie monitory, skoro załamują wiersze po 72 znakach w linii
    ?
    JaC

    -----

    > Szczurwa, ja Cię proszę...
    > tnij te cytaty bo tu monitor dwadzieścia kilka cali nie wystarcza do odkrycia, że
    jedyne co dodajesz to uwaga emocjonalna.