  • 1. Data: 2008-09-26 00:13:59
    Temat: [OT] Uwaga na nowego Firefoxa!
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Pojawiły się nowa wersje Firefoxa: 2.0.0.17 oraz 3.0.2. Ostrzegam,
    kompletna padaka!
    Giną zapamiętane hasła, przeglądarka samoczynnie się zamyka przy próbie
    aktualizacji rozszerzeń.
    Jeśli ktoś ma w opcjach ustawiony automatyczny update (domyślne
    ustawienie), to radzę wyłączyć i poczekać na następną wersję!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2008-09-26 05:41:42
    Temat: Re: Uwaga na nowego Firefoxa!
    Od: i...@g...com

    On 26 Wrz, 02:13, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
    > Pojawiły się nowa wersje Firefoxa: 2.0.0.17 oraz 3.0.2. Ostrzegam,
    > kompletna padaka!

    upgrejdowany fx3.0.2 na xp sp3
    - adblock plus & element hiding helper
    - flashgot
    - gmail manager
    - google gears
    - noscript
    - tinymenu
    - pearl crescent page saver basic
    plus wmp plugin, java, flash.

    Nic nie zginęło, nic się samoczynnie nie zamyka.

  • 3. Data: 2008-09-26 05:48:22
    Temat: Re: [OT] Uwaga na nowego Firefoxa!
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-09-26 02:13, Chris stwierdził, że:

    SOA#1

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2008-09-27 22:41:06
    Od: Mariusz <m...@w...pl>

    Chris pisze:
> [...]
    > Jeśli ktoś ma w opcjach ustawiony automatyczny update (domyślne
    > ustawienie), to radzę wyłączyć i poczekać na następną wersję!

    Coś jest na rzeczy, bo choć u mnie nic nie zaginęło, to jednak Firefox
    wpadł w pętle automatycznego uaktualniania, którą wcale nie było łatwo
    przerwać.
    A po ręcznej aktualizacji odmówił działania do czasu restartu systemu.
    Nigdy wcześniej Firefox nie zmuszał mnie do przerwania pracy systemu.

    M.

  • 5. Data: 2008-09-29 21:37:05
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 28 Sep 2008 00:41:06 +0200, Mariusz napisał(a):

    > Coś jest na rzeczy, bo choć u mnie nic nie zaginęło, to jednak Firefox
    > wpadł w pętle automatycznego uaktualniania, którą wcale nie było łatwo
    > przerwać.

    Już jest nowa wersja 3.0.3.

    --
    Pozdrowienia,