  • 1. Data: 2004-11-30 18:05:34
    Temat: Re: [OT]: Wyciąg z rachunku
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    yayco napisał:
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-12-01 14:52, kiedy Bartol Partol

    > Bartolu, Ty już sam do siebie piszesz?
    > A może z duchem się komunikujesz via net?

    Bartol poszedł z duchem czasu i komunikuje się ze swoim duchem przez
    Internet ;-)

  • 2. Data: 2004-12-01 12:50:41
    Temat: Wyciąg z rachunku
    Od: "slawek" <s...@c...peel>

    Witam
    Mam konto w banku sląskim,
    i oto ten bank się pomylił i wydał mi wyciąg z konta parafi z naszej
    mieciowości , mają tam na kocie całkiem niezłą sumke...
    co zrobic z tym wyciągiem??? może gdzieś to zgłosić ???
    Kwaq

  • 3. Data: 2004-12-01 12:55:57
    Temat: Re: Wyciąg z rachunku
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    slawek napisał(a):
> [...]
    > mieciowości , mają tam na kocie całkiem niezłą sumke...
    > co zrobic z tym wyciągiem??? może gdzieś to zgłosić ???

    hehe
    Ciekawe, czy parafia dostała twój wyciąg :-)

    Bogusz.

    --
    Internet Explorer służy do przeglądania Internetu z Twojego komputera.
    I vice-versa.

  • 4. Data: 2004-12-01 13:01:21
    Od: m| <f...@n...o2.pl>

    Hello slawek,

> [...]
    > mieciowości , mają tam na kocie całkiem niezłą sumke...
    > co zrobic z tym wyciągiem??? może gdzieś to zgłosić ???

    prześlij do tygodnika NIE

  • 5. Data: 2004-12-01 13:01:41
    Od: "slawek" <s...@c...peel>

    > hehe
    > Ciekawe, czy parafia dostała twój wyciąg :-)

    raczej nie bo ja swoje dostalem , tylko oni chyba nie dostana bo ja go mam
    :)

  • 6. Data: 2004-12-01 13:51:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

  • 7. Data: 2004-12-01 13:52:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

  • 8. Data: 2004-12-01 14:06:58
    Temat: [OT]: Wyciąg z rachunku
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    napisał(a) co następuje:

> [...]
    >
    > Bartol

    Bartolu, Ty już sam do siebie piszesz?
    A może z duchem się komunikujesz via net?

    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*
    */*|*\* */*|*\*
    */**|**\* yayco (yayco_tnij_@_tnij_gmail.com) */**|**\*

  • 9. Data: 2004-12-01 14:09:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > Bartolu, Ty już sam do siebie piszesz?
    > A może z duchem się komunikujesz via net?

    Nie mam wyjscia, cholernik nie chce ze mna inaczej gadac.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-12-01 14:55:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    slawek wrote:
> [...]
    > mieciowości , mają tam na kocie całkiem niezłą sumke...
    > co zrobic z tym wyciągiem??? może gdzieś to zgłosić ???

    Wyrzucic do kosza.