  • 31. Data: 2005-05-11 15:31:43
    Temat: Re: [OT] Za wolność naszą i waszą; [was] Re: Konto osobiste w ing banku śląskim ktos ma???
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Może zatem trzeba coś zrobić, zwłaszcza że piszemy w grupie, w której
    > dominują posiadacze nie jednego, ale kilku rachunków. Ludzie! Kto nas
    > zmusza? To jakiś spisek jest, niech rząd coś z tym zrobi. Ustawę wyda,
    > albo co?

    Konstytucję trzeba zmienić, ot co!

    przyszłość/ Woody Allen

  • 32. Data: 2005-05-11 15:40:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-11 17:31- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Glenn,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    I zakazać! Stanowczo zakazać!

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 33. Data: 2005-05-11 19:27:18
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > 2005-05-11 17:31- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Glenn,
    > wyłuszczający(a) się następująco:

    > I zakazać! Stanowczo zakazać!

    A Glenn na prezydenta (tke) ;-D !!!

  • 34. Data: 2005-05-11 20:21:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A Glenn na prezydenta (tke) ;-D !!!

    No wiesz Stasiu - nie wiedziałam, że mi tak źle życzysz ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 35. Data: 2005-05-11 20:27:10
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-11 22:21- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Glenn,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > No wiesz Stasiu - nie wiedziałam, że mi tak źle życzysz ;-)

    Jedno pytanie krytyczne: czy jesteś odpowiednio niska?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 36. Data: 2005-05-11 20:35:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jedno pytanie krytyczne: czy jesteś odpowiednio niska?

    Eeee - coś nie łapię. Chyba wreszcie trzeba się wyspać :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 37. Data: 2005-05-11 20:39:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No wiesz Stasiu - nie wiedziałam, że mi tak źle życzysz ;-)

    Ależ skąd,
    to już tylko od Ciebie będzie zależeć
    czy będziesz musiała stawać przed Komisyjami Wszelkiej Maści ;-)

  • 38. Data: 2005-05-11 20:39:32
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-11 22:35- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Glenn, gdy pisał(a):

    > Eeee - coś nie łapię. Chyba wreszcie trzeba się wyspać :-)

    Jak dotąd każdy kolejny jest proporcjonalnie niższy od poprzedniego.
    Stąd popularność Lecha K., który pasuje jak raz. Jak jesteś wyższa (a to
    nietrudno) to cała sprawa z góry jest przegraną i nie ma się co
    angażować ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 39. Data: 2005-05-11 20:42:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Stąd popularność Lecha K., który pasuje jak raz. Jak jesteś wyższa (a
    > to nietrudno) to cała sprawa z góry jest przegraną i nie ma się co

    Mam szansę :-))) Chociaż jestem chyba jednak od niego ciut wyższa. To tak
    jak z przywódcami ZSRR a teraz Rassiji - nigdy nie wiadomo było kto będzie
    następny, ale przeplatanka była taka: łysy, owłosiony, łysy, owłosiony. Po
    Putinie będzie owłosiony :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 40. Data: 2005-05-11 20:43:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > to już tylko od Ciebie będzie zależeć
    > czy będziesz musiała stawać przed Komisyjami Wszelkiej Maści ;-)

    W razie czego powołam własne ;-)

    przyszłość/ Woody Allen