  • 11. Data: 2002-02-15 10:44:05
    Temat: Re: OT: a ogolnie co powiecie o lgnet?
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Paweł P. Baran <d...@u...univ.szczecin.pl> napisał(a):

    > A jak się dodzwonićdo tej linki? Bo za cholerę nie słyszę opcji łączącej z
    > operatorem, a 0 nie działa...

    Zadzwoń (801) 11-00-22, wybierz 1 i 9 (to najkrotszy sposob ale wtedy będziesz
    odpytany z numeru NIK i kilku cyfr z numeru PCK. Wygodniej jest sie zautoryzowac
    NIK-iem i PIN-em i wtedy przejsc do konsultanta (czyli 0801..., wybierz 2,
    podaj NIK i żądane przez lektora cyfry PIN-u, potem * 1 9 )

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 12. Data: 2002-02-15 10:52:17
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Co to znaczy b. drogie? Jak pamiętam to jest stała opłata.
    Stała opłata jest tylko w Euronetach. A "bardzo drogie" to znaczy:

    Cytuję za http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/komu
    nikat.html:

    Wypłata w bankomatach LG Petro Bank S.A.
    wszystkie transakcje: 0,00 PLN

    Wypłata w bankomatach EURONET
    2 pierwsze transakcje w miesiącu: 0,00 PLN
    następne transakcje: 3,90 PLN

    Wypłata w bankomatach sieci obcych
    wszystkie transakcje: 1% + 4,50 PLN

    Wypłata w bankomatach za granicą
    wszystkie transakcje: 10,00 PLN + 1%

    Przykładowo, za wypłatę 500 zł płacisz 9,50, za 1000 zł 14,50. Jak dla mnie,
    trochę drogo.

    Wojtek

  • 13. Data: 2002-02-15 12:48:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 15 Feb 2002 10:52:17 +0000 (UTC), w <a4ip90$s0$4@news.tpi.pl>,
    Wojciech Kus <w...@c...waw.pl> napisał(-a):

    > Przykładowo, za wypłatę 500 zł płacisz 9,50, za 1000 zł 14,50. Jak dla mnie,
    > trochę drogo.

    Faktycznie nieco drogo. Ale wypłać sobie kartą mBanku, to zobaczysz co
    to zdzierstwo :)

  • 14. Data: 2002-02-15 12:51:52
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Bóg ci zapłać mości Sherlocku... Myślisz, że normalny człowiek chodzi do
    > roboty trzymając po kieszeniach wszystkie karteluchy, które poprzysyłali mu
    > z banków w ciągu ostatnich kilku miesięcy?... Byłoby tego dobre pół kilo
    > makulatury, a kieszenie w marynarce wyglądałyby mało ciekawie... :-(

    Nie- ja też musiałem wyciągnąć z segregatorka umowę :-)- przy okazji uzupełniłem
    wpis we własnym telefonie ;-))
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-02-15 12:55:08
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Przykładowo, za wypłatę 500 zł płacisz 9,50, za 1000 zł 14,50. Jak dla mnie,
    > trochę drogo.

    Właśnie dlatego propaguje się tu myślenie, żeby konta otwierać gdzie popadnie i
    nie płacąc za ich obsługe móc w każdej chwili mieć bezpłatny dostęp do SWOJEJ
    kasy.
    Grzegorz /wielokontowiec/

  • 16. Data: 2002-02-15 12:55:48
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Wlasnie jestem na drodze do otwarcia sobie tam konta
    > zauwazylem ze maja dobre oprocentowanie, karte maestro(jakas
    > odmiana dla mnie bo mam same visy), i utrzymanie konta nic
    > nie kosztuje(przynajmniej przez pierwszy rok, kiedy karta jest
    > za free).
    >
    > Czy o czyms istotnym nie wiem? Warto wyprobowac lgnet?

    nie warto, same maestro wytwór europaya:((((
    wole vise.

  • 17. Data: 2002-02-15 14:02:59
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie płacąc za ich obsługe móc w każdej chwili mieć bezpłatny dostęp do SWOJEJ

    Mnie tego nie trzeba tłumaczyć...

    Wojtek /też wielokontowiec/

  • 18. Data: 2002-02-15 14:08:53
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Faktycznie nieco drogo. Ale wypłać sobie kartą mBanku, to zobaczysz co
    > to zdzierstwo :)

    Zauważ Radku, że ja nie komentuję TOiP LGnet jako takiej tylko podpowiadam
    pytającemu o LGnet, że jeśli nie ma Euronetu w okolicy, to powinien się liczyć
    z wydatkami.

    Poza tym, każde konto ma jakieś zalety. Dlatego rachunki płacę z Lukasa,
    także w Lukasie wpłacam gotówkę, którą chcę "wpuścić w system bankowy", kartą
    mBanku podejmuję kasę tylko w Euronetach, do bankomatów obcych mam VE Fortis
    a oszczędności trzymam w LGnecie ;)

    Wojtek

  • 19. Data: 2002-02-15 14:44:53
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > nie warto, same maestro wytwór europaya:((((
    > wole vise.

    A ja mastercarda i maestro w europie, a gdzie indziej vise
    Grzegorz

  • 20. Data: 2002-02-15 22:51:33
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > A ja mastercarda i maestro w europie, a gdzie indziej vise

    Rozumiem ze maestro od LG nadaje sie do platnosci za granica?

    Prawie juz kupilem sobie prepaida maestro w bsk ale zauwazylem
    ze dziala tylko w Polsce, wiec chyba lepiej zrobie jak zaloze
    netkonto, zwlaszcza ze mam oddzial LG pod nosem.

    I jeszcze jedno pytanko, jesli posiadam w LG tylko netkonto
    to czy wplaty gotowkowe sa w oddzialach za darmo?

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu