  • 1. Data: 2013-09-05 12:55:18
    Temat: [OT] bilony, banknoty
    Od: Rafał Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    Mam pytanie, czy w związku z tym, że wejście do EUR się opóźnia, ktoś w
    tym kraju planuje likwidację monet do 20 gr włącznie i wprowadzenie
    nowych monet o nominałach 0.5, 1, 2, 5, 10, 20 zł?

    Denerwuje mnie akumulowanie drobnicy w portmonetce, a zwłaszcza fakt, że
    przy wszelkich automatach na monety , że mając banknot 10 zł lub 20 zł
    jest on bezużyteczny

    RW

    P.S. A przepraszam, zapomniałem, że teraz wszędzie można płacić komórką
    lub kartą wave :)

  • 2. Data: 2013-09-05 13:02:59
    Temat: Re: [OT] bilony, banknoty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał Wiśniewski wrote:
    > Mam pytanie, czy w związku z tym, że wejście do EUR się opóźnia, ktoś w
    > tym kraju planuje likwidację monet do 20 gr włącznie i wprowadzenie
    > nowych monet o nominałach 0.5, 1, 2, 5, 10, 20 zł?

    Nie,

> [...]
    > jest on bezużyteczny
    >
    > RW
    >
    > P.S. A przepraszam, zapomniałem, że teraz wszędzie można płacić komórką

    Udaj sie do lekarza i wspomnij, ze masz zaniki pamieci. O ile nie zapomnisz.

  • 3. Data: 2013-09-05 13:17:30
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 05.09.2013 12:55, Rafał Wiśniewski pisze:
    > Mam pytanie, czy w związku z tym, że wejście do EUR się opóźnia, ktoś w
    > tym kraju planuje likwidację monet do 20 gr włącznie i wprowadzenie
    > nowych monet o nominałach 0.5, 1, 2, 5, 10, 20 zł?

    Nie.

    > Denerwuje mnie akumulowanie drobnicy w portmonetce,

    Mnie też. NBP chciał skasować 1 i 2gr, ale ministerstwo się nie
    zgodziło. W związku z tym monety te będą zastąpione nowymi, z tańszego
    stopu, WIĘKSZYMI.

    MJ

  • 4. Data: 2013-09-05 18:17:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mnie też. NBP chciał skasować 1 i 2gr, ale ministerstwo się nie
    > zgodziło. W związku z tym monety te będą zastąpione nowymi, z tańszego
    > stopu, WIĘKSZYMI.
    >
    > MJ

    polecam czasem wizytę w Auchan lub podobnym Tesco gdzie mają takie
    automatyczne kasy, jak mam "worek" monet to idę tam na zakupy i wsypuję
    do kasy - samo policzy i problem z głowy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-09-05 21:43:03
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Mnie też. NBP chciał skasować 1 i 2gr, ale ministerstwo się nie
    > zgodziło. W związku z tym monety te będą zastąpione nowymi, z tańszego
    > stopu, WIĘKSZYMI.

    Ale takiego gigantyzmu jak eurocenty, to chyba te nowe monety nie
    osiągną. Mam specjalny znacznie większy portfel na euro, a i tak co
    większe banknoty się zaginają.
    --
    Grzexs