  • 1. Data: 2011-07-09 01:13:12
    Temat: [OT] debiuty gieldowe
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Na gieldzie kolejne debiuty - VIOIL, a potem PRESCO, a tutaj cisza.
    TA

  • 2. Data: 2011-07-09 04:50:48
    Temat: Re: [OT] debiuty gieldowe
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-07-09 03:13, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Na gieldzie kolejne debiuty - VIOIL, a potem PRESCO, a tutaj cisza.
    > TA

    Bo debiuty, to już mocno spleśniałe konfitury. Trzeba szukać innych.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-07-09 11:30:45
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Bo debiuty, to już mocno spleśniałe konfitury. Trzeba szukać innych.

    Moze nie tyle spesniale, co swoj smak stracily
    2 ostatnie raczej nie daly specjalnie zarobic
    a trzeci wstecz GPW bodajze - tez jakos niespecjalnie ;)
    No a poza tym do "naganiania" to sluzy pl.biznes.wgpw
    - moze cos bardziej konkurencyjnego dla portfela kroovki ;P

  • 4. Data: 2011-07-09 20:36:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iv9e5a$6id$1@news.onet.pl>, "Waldek" <n...@n...net> wrote:

> [...]
    > No a poza tym do "naganiania" to sluzy pl.biznes.wgpw
    > - moze cos bardziej konkurencyjnego dla portfela kroovki ;P

    Ale ja nie naganiam, tylko sie zastanawiam.
    A na pl.biznes.wgpw to jakies trollowisko chyba jest.

    TA

  • 5. Data: 2011-07-14 20:47:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.
    pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Witam,
    > Na gieldzie kolejne debiuty - VIOIL, a potem PRESCO, a tutaj cisza.

    Znaczy mialo byc odwrotnie. Najpierw PRESCO, potem VIOIL.
    Ostatecznie zdecydowalem sie wejsc w VIOIL mimo ze nie znalazlem zadnej
    prognozy opinii na jego temat - poza powieleniem tego, co bylo w
    prospekcie emisyjnym.
    Ale odwolali prywatyzacje i juz nastepnego dnia zwrocili pieniadze.
    Ale wciaz nie wiem - odwolali, bo sie zorientowali, ze te akcje za
    drogie i chetnych nie bylo, a ci boby kupili zaczeliby polniac masowe
    samobojstwa,
    Czy tez odwolali, bo akcje byly za tanie i nie chcieli sie wyprzedawac
    za bezcen.
    TA