  • 11. Data: 2003-06-30 11:23:55
    Temat: Re: OT-domenka :-)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kuba wrote:
    > www.gandi.net (12 EUR/rok)

    hmmm a www.godaddy.com? (ja tam juz nowych nie kupuje - wiec dla mnie
    wazne przedluzenie/transfer ;)

  • 12. Data: 2003-06-30 16:37:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 30 Jun 2003 12:22:03 +0200, w
    <bdp2si$7e5$1@atlantis.news.tpi.pl>, Bartol Partol <b...@p...c>
    napisał(-a):

    > <reklama>
    > http://joker.com
    > </reklama>
    >
    > Bardzo przyjemna i w pelni onlajnowa obsluga zarejestrowanych domen.
    > com, net i org 12 Euro rocznie.

    Drogo :) godaddy.com oferuje to samo za 7,5 rocznie :]

  • 13. Data: 2003-06-30 16:41:56
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    k...@4...com,
    Radosław Popławski <r...@a...net.pl>:

    > Drogo :) godaddy.com oferuje to samo za 7,5 rocznie :]

    Skoro juz zaistnial taki OT, to wytlumaczcie laikowi (na tematycznych
    grupach od razu by wysmiali takie durne pytanie) - czy kupujac taka domenke
    mozna pod nia podpiac np. darmowa strone na wp, czy podkatalog jakis o
    okreslonym URL? Czy tez trzeba dysponowac serwerem o stalym IP?

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-06-30 22:20:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert wrote:
> [...]
    > domenke mozna pod nia podpiac np. darmowa strone na wp, czy
    > podkatalog jakis o okreslonym URL? Czy tez trzeba dysponowac

    To zalezy gdzie.
    Czasami mozesz jak w directnic.com zrobic forwarda z maskowaniem - tak
    ze jak ktos wchodzi na strone to nawet nie wie (www.cieprzpiety.com -
    tak znajomym zrobilem - jak OT ;) to fajna lokalizacja na Mazurach
    sprawdzona - powolywac sie na mnie ;)

    Albo tez mozesz tak jak ja mam www.amra.us w godaddy - czyli tylko
    przekierowanie.

    Ogolnie jak chcesz cala funkcjonalnosc to trzeba jakiegos providera.

    ale oferta directnic.com jest calkiem fajna (jeszcze www.stargate.com)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 15. Data: 2003-07-01 08:04:06
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
> [...]
    > przekierowanie.
    >
    > Ogolnie jak chcesz cala funkcjonalnosc to trzeba jakiegos providera.

    Nie znam innych rejestratorow, ale joker (prosze tego nie traktowac jako
    reklamy, bo to nie ma sensu) udostepnia w ramach oplaty za domene swoje
    DNSy i mozna sobie rozne rzeczy pokonfigurowac. Przekierowanie na inny
    adres, przekierowanie do katalogu w innym serwisie itp., itd. Takie
    rzeczy powinien oferowac kazdy rejestrator, ktory udostepnia dodatkowo
    wlasne DNSy.

    Od kiedy zarejstrowalem swoja domene .com, postanowilem raz na zawsze
    zapomniec o domenach .pl i debilach z nasku, ktorzy nie potrafia zrobic
    nic co by ulatwilo klientom zycie. No i te debilne ceny. Taki
    komunistyczny koszmarek, typowy dla transormujacych sie krajow, ktore
    zawsze na drodze od komunizmu do kapitalizmu musza przejsc dlugi etap
    republiki bananowej.

    Bartol

  • 16. Data: 2003-07-01 08:15:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>