  • 11. Data: 2009-09-28 12:34:29
    Temat: Re: karta kredytowa Allegro
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 28 Wrz, 14:24, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > https://www.payback.pl/pb/id/8946/index.html

    Tylko który "przeciętny" użytkownik wykorzysta te punkty w M&M?
    Trzeba sporo ich uzbierać na jakiś lot, (najłatwiej się zbiera po
    prostu latając..)
    a jeśli ktoś nie ma jednocześnie karty Citi albo DC to po 3 latch
    punkty się przedawnią i tyle...

  • 12. Data: 2009-09-28 12:36:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 05:34:29 -0700, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > latając..)
    > a jeśli ktoś nie ma jednocześnie karty Citi albo DC to po 3 latch punkty

    No logiczne chyba jest, że będą korzystać zainteresowani, a takich na
    grupie nie brakuje o ile mi wiadomo ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-09-28 12:38:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 13:59:31 +0200, yo napisał(a):

    > A ja czekam już k... prawie 2 tygodnie na przeniesieniu punktów do
    > nowego programu. A punktów do przeniesienia jest ponad 50 000.

    To idziesz chyba na rekord :)
    Ja, jak przenosiłem swoje resztki do nowego programu, aby je gdzieś
    przekazać na zbożny cel i zamknąć konto, to pamiętam coś o czasie nie
    więcej niż 72h.

    Xenocide

  • 14. Data: 2009-09-28 12:51:35
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > To idziesz chyba na rekord :)
    > Ja, jak przenosiłem swoje resztki do nowego programu, aby je gdzieś
    > przekazać na zbożny cel i zamknąć konto, to pamiętam coś o czasie nie
    > więcej niż 72h.

    To jest czas deklarowany przez Payback, a nie rzeczywisty. :)

    A czy ktoś miał przyjemność wysłać do nich zapytanie?

    Ja wysłałem dwa (czas odpowiedzi właśnie 72h) i nic... Czekam i czekam.
    Zarejestrowałem się w nowym programie bez karty żadnego partnera i nie wiem
    czy oni mi przyślą kartę czy jak...
    Nie znalazłem informacji na ten temat na ich stronie.

  • 15. Data: 2009-09-28 13:06:47
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A czy ktoś miał przyjemność wysłać do nich zapytanie?

    Ja wysłałem bezpośrednio na adres ich BOK (bo formularz ze strony nie
    działał). Dostałem odpowiedź, że:

    "W trosce o wzorowe przeprowadzenie procesu migracyjnego w początkowej
    fazie działania programu PAYBACK okres ten może się wydłużyć. Proszę
    o cierpliwość w niedługim czasie punkty zostaną przelane na konto
    PAYBACK."

    Jeśli jeszcze trochę poczekamy, to będzie wzorowo :-P.

  • 16. Data: 2009-09-28 13:19:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 14:51:35 +0200, Curious napisał(a):

> [...]
    > Zarejestrowałem się w nowym programie bez karty żadnego partnera i nie
    > wiem czy oni mi przyślą kartę czy jak... Nie znalazłem informacji na ten

    Ja i nawet bym się zalogował zobaczyć czy punkty już się przeniosły, ale
    z tego co widzę to nawet logowanie podciągnęli do iście kretyńskiego
    poziomu :/

    Xenocide

  • 17. Data: 2009-09-28 13:32:05
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > PAYBACK."
    >
    > Jeśli jeszcze trochę poczekamy, to będzie wzorowo :-P.

    No proszę, właśnie otrzymałem odpowiedź:

    "Pana konto jest kontem wirtualnym i nie otrzyma Pan kart. W celu fizycznego
    korzystania z kart PAYBACK konieczna jest rejestracja. Należy odebrać Pakiet
    Startowy od jednego z naszych Partnerów oraz odesłać formularz na wskazany
    adres, pozostawić go w punkcie sprzedaży lub zarejestrować istniejące karty
    na stronie internetowej www.payback.pl.,a następnie konta połączyć w jedno
    ."

  • 18. Data: 2009-09-28 16:59:32
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 28 Wrz, 14:24, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > W takim razie przy takich bonusach, to jedyne sensownego co widzę, to
    > konwersja punktów na mile w M&M:
    >
    > https://www.payback.pl/pb/id/8946/index.html

    Dokładnie tak..;-)

  • 19. Data: 2009-09-28 18:02:13
    Temat: Re: [OT] karta kredytowa Allegro
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > "Pana konto jest kontem wirtualnym i nie otrzyma Pan kart.

    Hmm... A mnie napisali, że do konta przekształconego z PayBACK dostanę kartę
    w ciągu 21 dni roboczych. Ech.

  • 20. Data: 2009-09-28 18:22:51
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    > Hmm... A mnie napisali, że do konta przekształconego z PayBACK dostanę
    > kartę w ciągu 21 dni roboczych. Ech.

    W takim razie grunt to konsekwencja...
    Moje też jest przekształcone z Paybacka allegrowskiego.