  • 31. Data: 2016-06-26 19:10:51
    Temat: Re: szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ty naprawde tej szopki nie widzisz?

  • 32. Data: 2016-06-26 19:12:30
    Temat: Re: [OT]: liberalne pomysły
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-26 o 18:57, Liwiusz pisze:
    > Ja zerknąłem na wstęp i doszedłem do wniosku, że nie ma sensu czytać.

    Odważny jesteś. Tak skwitować specjalistów MFW? a i jeszcze gazetę
    wyborczą. Michnik tego nie odpuści :-)
    To z kim chciałbyś/mógłbyś podyskutować na ważne tematy dotyczące naszej
    przyszłości? Kto jest dla Ciebie autorytetem?

    Ps. A jednak myślę że to tylko przejaw pokazywania wyższości i
    pogardzania innymi co potrafią mieć inny pogląd.
    Tylko będą niezłe jaja jak trzeba będzie dyrektywy unijne tak traktować.
    Będzie się działo ;-)

  • 33. Data: 2016-06-26 19:15:58
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 18:58, Liwiusz pisze:

    > Zacznijcie może od zdefiniowania pojęć.

    A których pojęć nie zrozumiałeś?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 34. Data: 2016-06-26 19:18:30
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 06/27/2016 02:10 AM, Kris wrote:

    > Ty naprawde tej szopki nie widzisz?

    Nie bardzo. Jakiej szopki?

    Obywatele Wielkiej Brytanii, pod lufami "zielonych ludzików", w 95%
    głosów zagłosowali o przyłączeniu ich wyspy do Francji?

    Masz jakichś znajomych na Krymie? Ja mam.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 35. Data: 2016-06-26 19:40:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 19:12, z pisze:

> [...]
    >
    > Ps. A jednak myślę że to tylko przejaw pokazywania wyższości i
    > pogardzania innymi co potrafią mieć inny pogląd.

    Nie wyglądasz na tępego, a tak się zachowujesz... Jak mam mieć
    jakikolwiek zdanie na twój pogląd, skoro go nie pokazujesz. Na razie
    rzuciłeś jakiś bzdurny frazes i trollujesz.

    > Tylko będą niezłe jaja jak trzeba będzie dyrektywy unijne tak traktować.
    > Będzie się działo ;-)

    Jeszcze bardziej odjechanie z tematem. Co wspólnego mają dyrektywy
    unijne z liberalizmem?

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2016-06-26 19:42:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 19:15, Kviat pisze:

    > A których pojęć

    Nacjonaliści i faszyści.

    > nie zrozumiałeś?

    Nie chodzi o zrozumienie, tylko o zdefiniowanie. Na przykład liberał w
    USA to ktoś zupełnie inny niż w Europie. Faszysta to też czasem
    prawicowiec, czasem lewicowiec, a czasem kaczysta, w zależności kto tego
    słowa używa.

    Jednakże z twojego tonu ("czego nie zrozumiałeś") wnioskuję, że sam nie
    rozumiesz istoty problemu, iż w dyskusji, zwłaszcza takiej, ważnym jest
    dokładne zdefiniowanie pojęć, więc cofam prośbę o zdefiniowanie -
    dyskusja z tobą nie będzie miała sensu.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2016-06-26 19:49:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-26 o 19:40, Liwiusz pisze:
    > Jeszcze bardziej odjechanie z tematem. Co wspólnego mają dyrektywy
    > unijne z liberalizmem?

    Jeśli najważniejsi specjaliści z MFW do Ciebie nie przemawiają to ja tu
    nic nie poradzę.

    Mogę tylko napisać że świat się zmienia. Poglądy MFW się zmieniają. Być
    może unia się zmieni i do tego przyjmie podobne stanowisko do tych
    panów. Tak to jest możliwe a dyskutują o tym poważni ludzie nie jakieś
    oszołomy czy mohery. Ale z Tobą jak widać nie podyskutują :-)

  • 38. Data: 2016-06-26 19:51:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 19:49, z pisze:

> [...]
    > panów. Tak to jest możliwe a dyskutują o tym poważni ludzie nie jakieś
    > oszołomy czy mohery. Ale z Tobą jak widać nie podyskutują :-)

    Wymiękam. Ty naprawdę nie wiesz o czym piszesz.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2016-06-26 20:24:56
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 19:42, Liwiusz pisze:
    > Jednakże z twojego tonu ("czego nie zrozumiałeś") wnioskuję, że sam nie
    > rozumiesz istoty problemu,

    Dyskusja polegająca na tłumaczeniu podstawowych pojęć to nie jest
    dyskusja. To strata czasu.

    > iż w dyskusji, zwłaszcza takiej, ważnym jest
    > dokładne zdefiniowanie pojęć, więc cofam prośbę o zdefiniowanie -
    > dyskusja z tobą nie będzie miała sensu.

    Pełna zgoda. Żeby dyskutować o czymś, trzeba znać przynajmniej podstawy.
    Nie mogę traktować poważnie kogoś, kto pyta o podstawy.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 40. Data: 2016-06-26 21:14:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 20:24, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > Pełna zgoda. Żeby dyskutować o czymś, trzeba znać przynajmniej podstawy.
    > Nie mogę traktować poważnie kogoś, kto pyta o podstawy.

    To nie są prawa fizyczne. Tak jak napisałem - nie rozumiesz tego, zatem
    jesteś laikiem, szkoda czasu na jakikolwiek wysiłek umysłowy dla ciebie.

    --
    Liwiusz