  • 51. Data: 2009-12-10 20:43:57
    Temat: Re: [OT] śmiertelne zagrożenie
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hfrlvf$glg$1@nemesis.news.neostrada.pl

    Wawel?

    > Ja jeździłem Kraków - HH, samochodem...

    He he he he - chyba się nie zrozumieliśmy. Myślałem, że dyskusja toczy się
    nt alternatywnych do samochodu środków transportu Berlin/Hamburg/Frankurt -
    Kraków.
    W chwili obecnej też do Polski przyjeżdżam samochodem, ale coraz mniej mi
    się to zaczyna podobać (np. kolizje he he he), więc szukam alternatywnych
    środków transportu, z których pozostaje chyba tylko samolocik.

  • 52. Data: 2009-12-13 22:17:37
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Np. samochody.
    Np. wiele specjalistycznych materiałów budowlanych (wcześniej występujących pod
    "różnymi" nazwami od rodzimych niemieckich czy
    holenderskich, a faktycznie taklich samych).
    Itp. itd. - obrona przed ryzykiem reeksportu z Polski na zachód.
    JaC

    -----

  • 53. Data: 2009-12-13 22:19:25
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Pewnie ze 350 zł (jakieś 80 funciaków).
    JaC

    -----

  • 54. Data: 2009-12-13 22:24:30
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Jak ktoś chce, to na wszystkim straci, wystarczy podnieść premie dla zarządu.
    JaC

    -----