  • 1. Data: 2002-07-21 11:54:00
    Temat: OT [studia] Co byście polecili?
    Od: "Paul" <N...@w...pl>

    Witam,

    Tak zaczynam się zastanawiać (mam jeszcze rok czsasu): sgh czy może
    zarządzanie i marketing na uw.... Proszę o jakieś porady.

    --
    Pozdr.,
    Paul.

  • 2. Data: 2002-07-21 12:04:10
    Temat: Re: OT [studia] Co byście polecili?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak zaczynam się zastanawiać (mam jeszcze rok czsasu): sgh czy może
    > zarządzanie i marketing na uw.... Proszę o jakieś porady.

    SGH :)

    (swiezo upieczony mgr po SGHu)

    Egzaminy sa 4ry - dwa jezyki + do wyboru historia lub geografia +
    matematyka.

    Uczelania b. fajna - bardzo fajni ludzie i wykladowcy, nalezy ich tylko
    umiec szukac :) (organizacje studenckie!!!).

    Ogolnie b. fajnie. Moze z praca nie jest juz tak - ze wychodzisz i cie
    rozrywaja, aleswoja renome ma, mozesz sam sobie ukladac jak chcesz studiowac
    (czytaj pozwala Ci pracowac np od 3 roku).

    Ja ogolnie jestem b. zadowolony :)

  • 3. Data: 2002-07-21 13:38:25
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Paul wrote:
    > Tak zaczynam się zastanawiać (mam jeszcze rok czsasu): sgh czy może
    > zarządzanie i marketing na uw.... Proszę o jakieś porady.

    A możeby tak się wziąć do jakiejś pracy społecznie użytecznej?
    --
    pjo

  • 4. Data: 2002-07-21 21:33:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A możeby tak się wziąć do jakiejś pracy społecznie użytecznej?

    smieci moze wyrzucac takze po SGHu czy UW ;)

  • 5. Data: 2002-07-22 13:48:41
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    | (swiezo upieczony mgr po SGHu)

    FIBA czy cos innego ?

    --

    Pawel Galinski [Gall]

  • 6. Data: 2002-07-22 16:44:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > FIBA czy cos innego ?

    fuj fuj fuj ;)
    ZiM I

  • 7. Data: 2002-07-23 07:17:24
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paul" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Tak zaczynam się zastanawiać (mam jeszcze rok czsasu): sgh czy może
    > zarządzanie i marketing na uw.... Proszę o jakieś porady.

    Najpierw sie zastanow, czy to lubisz, czy chcialbys to robic, a potem
    dopiero wybieraj szkole. Nie sugeruj sie tylko zdaniem innych, bo mozesz
    uwielbiac robic zupelnie co innego.
    Wowczas bedziemy mieli wiecej ludzi, ktorzy lubia swoja prace i wykonuja ja
    fachowo i rzetelnie, a nie "losi", ktorzy sie czegos nauczyli w szkole i
    mysla, ze sa dobrzy, a tak naprawde to maja wszystko gdzies i wcale im nie
    zalezy, bo robia cos z przymusu, wylacznie dla kasy, bez entuzjazmu.