  • 1. Data: 2005-04-12 05:16:30
    Temat: [vw] jeszcze o wypowiedzeniu :)
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    Nie bijcie :)
    Dwa pytanka:

    Skoro jest miesieczny okres wypowiedzenia to chyba nie musze im teraz
    wysylac token - a dopiero po zamknieciu konta.
    Dobrze mysle?

    Jezeli lokata w vw konczy sie w okresie wypowiedzenia to przeslanie pisma o
    wypowiedzeniu umowy o prowadzeniu rachunku nie skutkuje jej zerwaniem?

    Zreszta nie rozumiem dlaczego tak im zalezy na tych tokenach skoro mi
    przeslali kiedys dwa :) i nie zadali zwrotu.

    GP

  • 2. Data: 2005-04-12 06:29:59
    Temat: Re: [vw] jeszcze o wypowiedzeniu :)
    Od: Pies Pankracy <f...@s...com>

    Czesc,

    Ja wysłałem do nich pismo 8 kwietnia z informacją że z dniem 30 kwietnia
    wypowiadam im umowe o prowadzenie rachunków (e-direct i PlusKonto), a
    token mam zamiar wysłać dopiero końcem kwietnia. W końcu moje konta
    powinny być jeszcze cały czas aktywne.

  • 3. Data: 2005-04-12 06:56:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ATZ Rzeszow napisał(a):

    > Skoro jest miesieczny okres wypowiedzenia to chyba nie musze im teraz
    > wysylac token - a dopiero po zamknieciu konta.
    > Dobrze mysle?

    Hmmm... Nawet nie wiem. Regulamin nie mówi, że należy go zwrócić w
    momencie wypowiadania, więc chyba możesz mieć rację.

    > Jezeli lokata w vw konczy sie w okresie wypowiedzenia to przeslanie pisma o
    > wypowiedzeniu umowy o prowadzeniu rachunku nie skutkuje jej zerwaniem?

    Do lokaty masz osobną umowę. Możesz mieć nawet lokaty bez e-direct i
    Plus Konta.

    > Zreszta nie rozumiem dlaczego tak im zalezy na tych tokenach skoro mi
    > przeslali kiedys dwa :) i nie zadali zwrotu.

    Może będą polerować szybki i wysyłać nowym klientom? ;-)

    W ogóle ten bank jest kochany. Jakby nie mogli się obudzić parę miesięcy
    wcześniej i ponieść opłaty przez wygaśnięciem tokenów...

  • 4. Data: 2005-04-12 09:19:12
    Temat: Re: token i karty
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Robert Wicik <r...@M...onet.pl>
    w wiadomości <news:d3g382$8sk$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Chciałbym zauważyć, że trzeba oddać i token i karty w przypadku
    > wypowiedzenia - tam pisze w regulaminie.

    WKF:

    W regulaminie jest napisane:
    4. W przypadku rozwiązania Umowy Posiadacz rachunku
    jest zobowiązany do zwrotu wydanych do rachunku kart
    płatniczych oraz tokena

    A rozwiązanie następuje po upływie okresu wypowiedzenia.

    --
    Do FDD podłaczone sa dwa przewody jeden zasilający (chyba na stałe napięcie
    24 V, to napięcie jest szkodliwe)

  • 5. Data: 2005-04-12 09:30:39
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > Chciałbym zauważyć, że trzeba oddać i token i karty w przypadku
    > wypowiedzenia - tam pisze w regulaminie.

    po to jest miesiac wypowiedzenia zeby spokojnie posprzatac rachunki i nie
    zamierzam im oddawac wczesniej tokena ani karty, chyba reguly obowiazuja
    dwie strony nie?

    GP

  • 6. Data: 2005-04-12 09:51:29
    Temat: Re: [OT] token i karty
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Robert Wicik <r...@M...onet.pl>
    w wiadomości <news:d3g5ev$eja$1@news.onet.pl> wstukał:

    > ja juz sprzątam i wysyłam wsio aby mieć święty spokój od razu :)

    To posprzątaj jeszcze strefę czasową w swoim komputerze ;P

    --
    Stacja dyskietek ma 4 wkręty z jednejstrony i 4 wkrety z drugiej strony. W
    zalezności od obudowy nie zawsze łatwo wykręcić te wkrety.

  • 7. Data: 2005-04-12 10:10:22
    Temat: token i karty
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Chciałbym zauważyć, że trzeba oddać i token i karty w przypadku
    wypowiedzenia - tam pisze w regulaminie.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2005-04-12 10:16:04
    Od: jacost <j...@...pl>

    ATZ Rzeszow napisał(a):
    > Skoro jest miesieczny okres wypowiedzenia to chyba nie musze im teraz
    > wysylac token - a dopiero po zamknieciu konta.
    > Dobrze mysle?

    Wydaje mi się to logiczne.

    Przyszedł mi w związku z tym jeszcze inny pomysł: mogę zaznaczyć, że
    wypowiadam umowę z końcem kwietnia i korzystać z konta jeszcze miesiąc
    -- skoro nie jestem już w stanie uniknąć opłaty. Jak myślicie -- czy
    mogę zaznaczyć w piśmie, że wypowiadam umowę z dniem 30 kwietnia?

    Swoją drogą, zrezygnowałem z wyciągów papierowych i jestem ciekawy,
    kiedy VW miał zamiar mnie powiadomić o nałożeniu opłat? W systemie nie
    ma jeszcze żadnych wiadomości.

    Pozdrawiam

    J.

  • 9. Data: 2005-04-12 10:38:26
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-12 12:16, jacost wrote:

    > Swoją drogą, zrezygnowałem z wyciągów papierowych i jestem ciekawy,
    > kiedy VW miał zamiar mnie powiadomić o nałożeniu opłat? W systemie nie
    > ma jeszcze żadnych wiadomości.

    A co powiesz o tych biendych owieczkach, które teraz zakładają sobie
    całkowicie darmowe konto e-direct? Ich to dopiero czeka niespodzianka.
    Swoją drogą jest to chamskie postępowanie że nie informują o tym
    przyszłych klientów, wszystkie te segregatory też w końcu kosztują.
    Wystarczyłoby pobierać opłatę za wysyłanie wyciągów papierowych 2-3pln i
    o tyle opłata mogłaby spaść za konto, a wyciągi emailem.

    --
    Peet

  • 10. Data: 2005-04-12 10:38:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jacost said the following On 2005-04-12 12:16:
    [...]

    > Swoją drogą, zrezygnowałem z wyciągów papierowych i jestem ciekawy,
    > kiedy VW miał zamiar mnie powiadomić o nałożeniu opłat? W systemie nie
    > ma jeszcze żadnych wiadomości.

    Info umowie o kartę "normalnym" przysłali jakoś w sierpniu, a mi w
    listopadzie (pewnie sie zorientowali, że nie mają ode mnie umowy) myślę,
    że tu może być tylko gorzej.

    KJ