  • 11. Data: 2005-04-12 10:41:07
    Temat: Re: [OT] token i karty
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-12 13:27, Robert Wicik wrote:

    > tzn. ??
    > zdaje się że mam dobrą :)

    W Polsce jest teraz 12:cośtam, a u ciebie 13:cośtam, więc albo nie
    mieszkasz wPolsce albo jesteś przybyszem z przyszłości.

    --
    Peet

  • 12. Data: 2005-04-12 10:48:11
    Temat: Re: token i karty
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d3g4kb$3al$1@inews.gazeta.pl...
    > po to jest miesiac wypowiedzenia zeby spokojnie posprzatac rachunki i nie
    > zamierzam im oddawac wczesniej tokena ani karty, chyba reguly obowiazuja
    > dwie strony nie?

    ja juz sprzątam i wysyłam wsio aby mieć święty spokój od razu :)

  • 13. Data: 2005-04-12 11:01:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Apr 2005 12:50:49 +0100, Robert Wicik napisał(a):

    > ciekawostka, bo i na zegarze widzę 12 i posty o 12 ale przy cytowaniu jest
    > już 13 ... ki czort ...OE :)

    Masz:
    Date: Tue, 12 Apr 2005 12:50:49 +0100

    Powinno być +02 od kiedy mamy czas letni.
    Sprawdź strefę czasową.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Papieżowi nic nie wsadzimy w usta, co byśmy chcieli rozbrojenie
    czy sprawy pokoju.To nie jest człowiek, który pozwoli sobie włożyć."
    Albin Siwak na posiedzeniu Biura Politycznego w dniu 11 czerwca 1982

  • 14. Data: 2005-04-12 11:01:07
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Peet napisał(a):

    > W Polsce jest teraz 12:cośtam, a u ciebie 13:cośtam, więc albo nie
    > mieszkasz wPolsce albo jesteś przybyszem z przyszłości.

    Strefy czasowe są właśnie po to by uniknąć problemów z tym, że ktoś
    mieszka gdzieś indziej.
    Robert ma ustawioną strefę +0100, a tymczasem jeśli mieszka w Polsce to
    powinien mieć ustawioną +0200 (mamy czas letni!). Możliwe przyczyny
    zamieszania są różne. Zakładając jednak, że pisze z Polski
    najprawdopodobniejszy wydaje się fakt, że jednocześnie:
    - _nie_ ma zaznaczonego pola "automatycznie uwzględniaj czas letni" lub
    podobnego w swoim systemie,
    - czas letni wpisał sobie do zegara systemowego ręcznie ("popychając" o
    godzinę),
    - ma ustawioną poprawną "geograficznie" strefę +0100.

    Pozdrawiam!

  • 15. Data: 2005-04-12 11:03:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Robert Wicik <r...@M...onet.pl>
    w wiadomości <news:d3g94d$686$1@news.onet.pl> wstukał:

    > Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > ciekawostka, bo i na zegarze widzę 12 i posty o 12 ale przy cytowaniu jest
    > już 13 ... ki czort ...OE :)

    Przecież Ci pisałem -- *strefa czasowa* (od ponad dwóch tygodni obowiązuje w
    PL czas letni, czyli UTC+02)
    Kliknij sobie na zegarku i zajrzyj do zakładki "Strefa czasowa". Masz tam
    zaznaczony "automatycznie uwzględniaj...."?
    Jak zaznaczysz, to popraw godzinę na właściwą.

    --
    Możesz miec problemy z wgraniem sterowników. Informatyk bedzie wiedział jak
    wgrac sterowniki do stacji dyskietek.

  • 16. Data: 2005-04-12 11:10:02
    Temat: Re: [vw] jeszcze o wypowiedzeniu :)
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Peet <j...@t...pbz> wrote:

    > A co powiesz o tych biendych owieczkach, które teraz zakładają sobie
    > całkowicie darmowe konto e-direct? Ich to dopiero czeka niespodzianka.

    Hehe, dobrze, że czytam tę grupę.

    Zakładałem właśnie tam konto. Wysłałem im papiery 25 marca.
    Do tej pory nikt się nie odezwał... ale wczoraj przyszło awizo z poczty.
    Coś czuję, że to może być coś z VW Bank Direct. Coś też czuję, że to będzie
    najkrócej posiadane przeze mnie konto bankowe :)

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 17. Data: 2005-04-12 11:13:46
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Cielecki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > - _nie_ ma zaznaczonego pola "automatycznie uwzględniaj czas letni" lub
    > podobnego w swoim systemie,

    zgadza się - czas mam dobry, ale nie miałem zaznaczonego automatycznego
    uwzględniania czasu letniego
    teraz powinno być OK :)

  • 18. Data: 2005-04-12 11:27:42
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

  • 19. Data: 2005-04-12 11:50:49
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

  • 20. Data: 2005-04-12 18:04:59
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Robert Wicik napisał(a):

    > Chciałbym zauważyć, że trzeba oddać i token i karty w przypadku
    > wypowiedzenia - tam pisze w regulaminie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    Odpowiedź na mój mail wysłany do VW:

    Szanowny Panie,
    prosimy o przesłanie dyspozycji zamkniecia rachunku pocztą wraz z nr konta
    na jakie mamy przesłać pozosłałe środki z rachunku. Do pisma (nie ma
    stosownego wniosku na likwidacje konta) należy dołączyć token.
    Z poważaniem,
    Zespół ds Obsługi Bezpośredniej Volkswagen Bank direct.

    Ani słowa o karcie

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098