  • 1. Data: 2008-12-30 19:25:18
    Temat: Obligacje
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Witam

    Moi dziadkowie mają imienne obligacje Skarbu Państwa. Dostali je z okazji tego, iż
    byli kiedyś pracownikami zakladu Pronit w Pionkach, który już dziś notabene nie
    istnieje. Data emisji tych obligacji to 1.12.1994 rok.
    Moje pytanie dotyczy tego czy obligacje te są dzisiaj cokolwiek warte? Czy da się je
    gdzieś sprzedać? Jeżeli się da to jak i gdzie?

  • 2. Data: 2008-12-30 19:32:10
    Temat: Re: Obligacje
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SERG wrote:
> [...]
    > Moje pytanie dotyczy tego czy obligacje te są dzisiaj cokolwiek warte? Czy da się
    je gdzieś sprzedać? Jeżeli się da to jak i gdzie?

    Na pewno sa cos warte.
    Na tych obligacjach jest jakis numer, seria itp itd.
    Skupem obligacji zajmuje sie PKO BP.

    Tu znajdziesz troche
    http://www.obligacjeskarbowe.pl/

    najprosciej zadzwonic pod podany tam numer.

  • 3. Data: 2008-12-30 20:37:19
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Moje pytanie dotyczy tego czy obligacje te są dzisiaj cokolwiek warte?
    > Czy da się je gdzieś sprzedać? Jeżeli się da to jak i gdzie?

    Trochę dziwne. Przyszły mi do głowy ze mają tzw obligacje zamienne na
    akcje(2 emisji) tyle, że one były na okaziciela i emitowane były nieco
    wcześniej. Wysokość naliczonych odstetek zależała od daty przybitego
    stempelka bankowego. Zresztą termin ich wykupu i tak już dawno minął.
    Mógłbyś wrzucic gdzieś ich fotografie skan ?

    pozd
    as

  • 4. Data: 2008-12-30 20:59:36
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    > Mógłbyś wrzucic gdzieś ich fotografie skan ?

    Niestety,ale w najbliżwszym czasie nie.