  • 11. Data: 2010-10-03 20:35:57
    Temat: Re: Obligacje
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    Użytkownik "Seba_Fan"

    > Mam IKE oparte na funduszach, w tym mam rozne akcji, obligacji, rynku
    > pienieznego, stabilnego,
    > mam teraz dylemat czy przenosic z obligacji do innego, a pozniej jak cena
    > spadnie odkupic, albo zostawic w koncu zbiera sie 30lat :(

    Jak chcesz tak odkładać na emeryture, btw bezsensownie, to nie pisz o
    sprzedawaniu i odkupowaniu bo to już traderka.
    A do traderki sa znacznie lepsze instrumenty niż fundy gdzie podstawowym
    celem jest zysk firmy a nie zysk klienta.
    To ostatnie zreszta to warunek konieczny dla rozwoju firmy, nic zdrożnego,
    po prostu na tym sie opiera biznes inaczej by zgineli w try miga.

  • 12. Data: 2010-10-03 21:07:37
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:i8alt0$8f7$1@news.onet.pl...
    > dla mnie to nie jest rozwiazanie, jak pisalem mam IKE ryn.pien, obligacje,
    > akcje, stabilnego
    > nie ma zamiaru przenosic w obligacje, moze te 10 latki sa dobre, ale nie
    > pisalem o kupnie obligacji a raczej wycofaniu sie z nich, jak mialbym tak
    > robic jak Ty (bez obrazy) to wole akcje

    też wolałem ... do czasu, a gdy przyszedł krach - ja już byłem bezpieczny
    teraz nie namawiam, bo znów jest hossa
    ale co do obligacji, to chyba teraz lepszym rozwiązaniem są obligacje, niż
    fundusz obligacji
    trzeba popatrzeć na tendencje - mając IKE fundusze, możesz szybko działać

  • 13. Data: 2010-10-03 21:55:52
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "walter" <w...@t...mars> napisał w wiadomości

> [...]
    > To ostatnie zreszta to warunek konieczny dla rozwoju firmy, nic zdrożnego,
    > po prostu na tym sie opiera biznes inaczej by zgineli w try miga.

    sorki, ale dziwne rzeczy piszesz, albo moze napisze bardziej rozwiniete,
    kupuje obligacje juz od paru lat, wiec "traderka" to chyba daleka sprawa
    ja nie pisze wczoraj kupilem w pon chce sprzedac, sorki, ale musialbym byc
    kretynem.
    Po prostu czasem warto zamienic akcje na obligacje i na odwrot, niedawno
    kupilem troche akcji ja wig20 byl po 2500 a wczesniej 2300, ale nie mam
    zamiaru kupowac jak bedzie 3000tys punktow, kupuje wtenczas kiedy chce i
    kiedy dla mnie jest taniej.
    Ale moze byc tak ze jak wig30 bedzie na 2800 to zamienie na cos innego, a
    moze zostawie, 30 czy 20 lat to dlugi okres, na pewno chce miec emeryture z
    tego wysoka chce pojechac do pieknego kraju i ogladac tance erotyczne
    pieknych dziewczat maja 60lat :)
    (nie przed telewizorem)

  • 14. Data: 2010-10-04 06:02:27
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:i8au5f$uar$1@news.onet.pl...

> [...]
    > moze zostawie, 30 czy 20 lat to dlugi okres, na pewno chce miec emeryture
    > z tego wysoka chce pojechac do pieknego kraju i ogladac tance erotyczne

    tak czy siak opisałeś traderke longterm

  • 15. Data: 2010-10-04 07:50:23
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:i8alos$864$1@news.onet.pl...
    > to wlasnie o tym pisze, tylko jak nie obligacje, to tak naprawde nie ma
    > co, bo na pieniadzu bedzie sie tracic, czyli moze nasz zloty tracic na
    > wartosci

    Po pierwsze spłać wszelkie kredyty. Potem zrób sobie fundusz awaryjny, a za
    nadwyżkę kupuj wszystko po trochę. Trochę obligacji, odrobina akcji, waluty,
    tanie nieruchomości, lokaty. Dywersyfikacja zabezpieczy Cię przed ryzykiem.
    Na dzień dzisiejszy lokaty kilkumiesięczne są powyżej inflacji. Nie pakował
    bym się w dłuższe.
    Złoto jest nadmuchane, ale względem inflacji to w sumie dopiero odrabia,
    więc może trochę pójść, ale ja poczekam.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2010-10-04 15:07:52
    Od: mpq <m...@g...pl>

    On 2 Paź, 17:06, "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> wrote:
    > Czy warto trzymac obligacje w IKE teraz i dalej, czy moze zamienic na cos z
    > rynku pienieznego.
    > Ta cala sytuacja jest nie pewna i nie wiem czy na obligacjach nie zacznie
    > sie tracic.

    Trzymać to tylko i wyłącznie jak na giełdzie indeksy spadają a później
    zamienić na akcje...

    Pozdrawiam

    http://inwestycyjny.blog.onet.pl/

  • 17. Data: 2010-10-06 18:05:39
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
> [...]
    > Złoto jest nadmuchane, ale względem inflacji to w sumie dopiero odrabia,
    > więc może trochę pójść, ale ja poczekam.
    nie ma kredytow

    ja pisze o IKE

  • 18. Data: 2010-10-06 18:06:55
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "mpq" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > sie tracic.

    Trzymać to tylko i wyłącznie jak na giełdzie indeksy spadają a później

    latwo pisac, kiedy spadaja kiedy rosna nikt nie wiem, a reakcja ludzka jest
    opozniona, tylko niektore ssaki reaguja wczesniej, ja np odczuwam zmiane
    pogody wczesniej o jeden dzien.