  • 11. Data: 2003-08-06 09:08:17
    Temat: Re: Obligacje przez siec
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:

    > On 2003-08-06 10:46, Łukasz Stawicki wrote:
    > [...]
    >>

    > A czyli nie tylko ja tak mam :-)
    > KJ

    Ale za szóstym razem Mozilla ten sam certyfikat zaakceptowała bez
    marudzenia. Ten sam. Z identycznym 'brakiem'.
    To ja już nic nie rozumiem. Może powinienem pietruszkę hodować?

    (a, i też mam moje obligacje i dyspozycję jako 'oczekującą')

    Łukasz

  • 12. Data: 2003-08-06 18:11:17
    Od: "Adam" <a...@p...fm>

    Witam.
    Takie male pytanko w temacie...
    W "Historii rachunku" mam obcieta ostatni cyfre mojego rachunku (kolumna
    "Szczegoly"). U Was też tak jest?
    Nie sadze abym zle podal, bo inaczej by SOBOS przy rejestracji krzyczal...

    Pozdrawiam
    Adam

  • 13. Data: 2003-08-07 07:25:09
    Od: "J. G." <j...@N...gazeta.pl>

    Adam <a...@p...fm> napisał(a):

    > Witam.
    > Takie male pytanko w temacie...
    > W "Historii rachunku" mam obcieta ostatni cyfre mojego rachunku (kolumna
    > "Szczegoly"). U Was też tak jest?

    Mam to samo, brak ostatniej cyfry z rachunku Mbanku.

    > Pozdrawiam
    > Adam

    Jarek

  • 14. Data: 2003-08-07 07:52:22
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-08-07 09:25, J. G. wrote:

    > Mam to samo, brak ostatniej cyfry z rachunku Mbanku.

    A u mnie jest OK. Tez rachunek mBanku.
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 15. Data: 2003-08-07 08:06:30
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik J. G. napisał:

    > Mam to samo, brak ostatniej cyfry z rachunku Mbanku.

    U mnie jest OK, ale uzywam mozilli. Moze tak jest pod IE? Sprawdzcie
    zrodlo strony. Podejrzewam ze to problem z wyswietlaniem (np. za maly
    rozmiar kolumny lub za duza czcionka).

    Miko

  • 16. Data: 2003-08-07 16:44:17
    Od: "Adam" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > "Szczegoly"). U Was też tak jest?
    > Nie sadze abym zle podal, bo inaczej by SOBOS przy rejestracji krzyczal...

    Bylem w PKO BP i niestety rachunek był bez ostatniej cyfry. No ale wszystko
    dobrze sie skonczylo i juz odzyskalem moja cyferke :-).
    A nawiasem mowiac, to moze jakis bag w systemie? Coś nie jest tak ze
    sprawdzaniem poprawnosci numeru konta bankowego...

    Pozdrawiam
    Adam

  • 17. Data: 2003-08-07 19:22:20
    Od: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl>

    W zwiazku z klopotem uwierzytelnienia witryny zadzwonilem do Domu
    Maklerskiego PKO bp i poprosilem o potwierdzenie numeru konta do wplat
    (a przynajmniej numeru banku). Nie moglem sie z kobietami porozumiec.
    Doszedlem wiec do wniosku, ze to wlasciwa witryna i wlasciwy telefon.
    Bo, niestety, tylko w takiej instytucji moze byc tak slaba obsluga.
    W koncu po 3 dniach pozycja jest na rachunku ale zlecenie dalej
    "oczekujace".

    Z pozdrowieniami,

    Czeslaw Bajer

  • 18. Data: 2003-08-11 12:18:10
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    > "Szczegoly"). U Was też tak jest?
    > Nie sadze abym zle podal, bo inaczej by SOBOS przy rejestracji krzyczal...

    U mnie (przelew z Inteligo) jest ok.

    Dodam przy okazji ciekawostke - dostalem 1zl zwrotu:

    BANKOWY DOM MAKLERSKI POWSZECHNEJ KASY
    OSZCZĘDNOŚCI UL. PUŁAWSKA 15 02-515 WARSZAWA
    Tytuł: NADPłATA ZA OBLIGACJE

    nastepnym razem nadplace im 0,01zl - zobaczymy czy tez zwroca :)

    Marcin