  • 11. Data: 2004-09-02 05:53:21
    Temat: Re: Obligacje w inteligo już są ;)
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > I co lepsze - po zakupie obligacji teraz, pokazaly mi sie wczesniejsze
    > obligacja ktore kupowalem przez BM PKO BP S.A. ;-)

    Chyba dziwne nie jest gdyz obligacje sa na PESEL, inna rzecz gdy ktos ma
    wspolny rachunek z zona a obligacje kupowal potajemnie i sie wydalo :)

  • 12. Data: 2004-09-02 06:09:17
    Od: "Rani" <r...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:ch5ed1$rji$1@inews.gazeta.pl...

    | Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | Wdaje mi sie ze na Inteligo, ja na wczesniejszym mialem do mBanku.

    W serwisie MF (www.obligacje itd.) nie ma możliwości zmiany numeru rachunku,
    na który zostaną przelane pieniądze z wykupu obligacji. Jesli rachunek się
    zmienił, to trzeba sie na parę dni przed wykupem zgłosić osobiście akurat w
    moim wypadku do PKO BP i zadeklarować nowy numer rachunku.

    R.

  • 13. Data: 2004-09-03 05:22:12
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "ROBBO 2" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba dziwne nie jest gdyz obligacje sa na PESEL, inna rzecz gdy ktos ma
    > wspolny rachunek z zona a obligacje kupowal potajemnie i sie wydalo :)

    Ale rownie dobrze Inteligo moglo nie sciagac danych - a tak - calkowity
    podglad na wszytsko w jednym miejscu ;-)

    Gdyby nie oplata za przelew 0,99 to bylby to moj najfajniejszy bank :-)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2004-09-03 07:31:42
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Ale rownie dobrze Inteligo moglo nie sciagac danych - a tak - calkowity
    > podglad na wszytsko w jednym miejscu ;-)

    Podejrzewam ze inteligo nie ma tych danych "u siebie" , to tylko interfejs
    zwane tez "miedzymordziem"
    do systemu rejestracji obligacji. Latwo to sprawdzic gdby ktos kto ma
    obligacje zalozyl konto w Inteligo
    (pewnie by obligi zobaczyl bo system skojarzy PESELE)

    > Gdyby nie oplata za przelew 0,99 to bylby to moj najfajniejszy bank :-)

    W wypadku obligacji oplaty nie ma i transakcja online niemal.

  • 15. Data: 2004-09-03 07:39:56
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > do systemu rejestracji obligacji. Latwo to sprawdzic gdby ktos kto ma
    > obligacje zalozyl konto w Inteligo
    > (pewnie by obligi zobaczyl bo system skojarzy PESELE)

    Poprzednio zakupione obligacje pokazuja sie dopiero po tym, jak kupi sie
    przez Inteligo jakies nowe.

    > W wypadku obligacji oplaty nie ma i transakcja online niemal.

    Ja pisalem o normalnych przelewach :D

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2004-09-05 10:14:11
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jonca said the following on 2004-09-01 22:57:

    [...]

    > Ciekawe jest coś innego.
    > Zakupiłem sobie teraz jedną obligację. Wskazałem "rachunek do wykupu";
    > obligacja od razu pokazała sie w serwisie (mniam).
    > Ale teraz zalogowałem się do "starego" serwisu obsługi obligacji.
    > Przy _wszystkich_ poprzednich zakupach mam "rachunekl bankowy" = właśnie
    > wskazany do wykupu rachunek. I teraz mam zagwozdkę: na jakie konto
    > trafią odsetki ?
    Żeby zakończyć dyskusję. pieniądze z odsetek z wcześniej zakupionych
    obligacji trafiły na wskazany w Inteligo rachunek.

    KJ