  • 11. Data: 2009-02-24 16:16:17
    Temat: Re: Obrobić bankomat? Pestka
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 24 Feb 2009 06:17:22 -0800 (PST), bradley.st napisał(a):

    > Od razu zastrzegam, ze jesli chodzi o szczegoly techniczne
    > funkcjonowania bankomatow jestem ignorantem. Tzn. wiem, ze w srodku
    > NIE siedzi tresowany szympans.

    Oczywiście, to byłoby strasznie drogie rozwiązanie. Przecież wystarczy
    posadzić tam studenta, żeby sobie dorobił na akademik

    T.

  • 12. Data: 2009-02-24 16:44:19
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "scream"

    > Mozesz cos wiecej o tym napisac? U mnie po wpisaniu blednego hasla po
    > prostu nie wpuszcza do "pamięci kodów" a nie generuje jakies błędne...

    nie wiem dlaczego, może są różne wersje softu?
    zobacz jeszcze u kogoś kto ma sony-ericssona, najlepiej K750i lub K800i
    *** blad ***

  • 13. Data: 2009-02-25 08:44:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Mozesz cos wiecej o tym napisac? U mnie po wpisaniu blednego hasla po
    > prostu nie wpuszcza do "pamięci kodów" a nie generuje jakies błędne...

    Kiedys mialem Ericssona R320 - jeszcze z epoki, gdy telefony komorkowe byly
    tylko telefonami komorkowymi i mialy monochromatyczne wyswietacze. Tam tez
    po podaniu blednego hasla generowaly sie bledne kody. Bylo to wedlug
    jakiegos algorytmu, bo podanie tego samego blednego hasla (przy takim samym
    wlasciwym) zawsze generowalo takie same bledne kody :)

    Pozdrawiam
    SDD