  • 21. Data: 2009-10-31 19:54:43
    Temat: Re: Obronność ....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > A mięso armatnie szkoli się 3 mce, często niezłym szkoleniem jest szklana
    > spirytusu, więc był bezsens trzymać 100k szwejów na naszym garze,
    > bawiących się w falę.

    Szwejów jak szwejów, ale mnie najbardziej w woju wkurwiali "chorążowie".
    Ni to oficer, ni to podoficer, ni to szwej, taka kurwa z reguły przyjęta na
    szkółkę chorążych "po znajomościach" ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2009-10-31 19:56:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Szwejów jak szwejów, ale mnie najbardziej w woju wkurwiali "chorążowie".
    > Ni to oficer, ni to podoficer, ni to szwej, taka kurwa z reguły przyjęta
    > na szkółkę chorążych "po znajomościach" ...

    Taka kurwa która nigdy nie była "młodym", i której nikt nigdy porządnie nie
    przepierdolił ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2009-10-31 20:03:50
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Taka kurwa która nigdy nie była "młodym", i której nikt nigdy porządnie
    > nie przepierdolił ....

    Jakby to nazwać .... postPeeReLowskie święte krowy.....
    W woju byłem dosyć dawno temu, nie wiem czy istnieją jescze chorążówki, bo
    za moich czasów mieli się za ten relkit przeszłości "brać" ?
    (Znając życie pewnie wszystko zostało po staremu - bo niby gdzie generałowie
    mieliby upychać swoje rodziny.....).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2009-10-31 20:28:56
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > A no tak jeżeli chodzi o lotnictwo, to poziom wyszkolenia i
    > profesjonalizmu polskich pilotów ostatnimi czasy jest szczególnie wysoki
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotnicza_w_M
    iros%C5%82awcu

> [...]
    > Transportowego
    > 16kpt. Grzegorz Stepaniukszef sekcji techniki lotniczej, 40. Eskadra
    > Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    > 17kpt. Karol Szmigieldowódca klucza technicznego, 8. Eskadra Lotnictwa
    > Taktycznego
    > 18mjr Mirosław Wilczyńskiszef sekcji techniki lotniczej, 1. Brygada
    > Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    > 19kpt. Paweł Zdunekdowódca klucza Lotniczego, 8. Eskadra Lotnictwa
    > Taktycznego
    > 20kpt. pil. Leszek Ziemskiinspektor bezpieczeństwa lotów, szef sekcji, 40.
    > Eskadra Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

    To dobrze, czy źle? Jak źle to jak powinno być?

  • 25. Data: 2009-11-01 00:59:52
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    | W 1939 roku tez mieliśmy armię w postaci bandy pociotków-darmozjadów z
    | którą w końcu ktoś zrobił porządek ......
    |
    | Strzałem w tył głowy .... w KATYNIU ..

    | Pozdrawiam
    | Endriu
    | http://drendriu.ovh.org/

    a tu akurat głupotę strzeliłeś niemożebną ..
    jak oceniasz, to bardzo proszę - po nazwisku ..
    po nazwisku też kto wstrzymywał unowocześnianie polskiej armii w latach 30.tych
    a kto nakazał bezwzględne jej unowocześnianie ....

    no i porównaj nasz wywiad przedwojenny z obecnym - którego - właściwie nie ma ..
    to banda matołów ..
    no ale to jest na rękę sprzedawczykom i agentom....

    Barbara

  • 26. Data: 2009-11-01 07:52:13
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > To dobrze, czy źle? Jak źle to jak powinno być?

    Jedno jest pewne. Liczenie na to że obroni nas Bundeswerha, (tak jak i na to
    że z piwnic europejskiego banku centralnego przyjadą pociągi ze złotem,

    Ekonomiczna doktryna Maciusia I
    http://www.kapitalizm.republika.pl/michal10.html
    )
    konsekwentnie przybliża mój kraj do kolejnego strzału w tył głowy....

    Już raz w 1920 Polska obroniła europę przed socjalizmem ....
    80 lat póżniej cud się już nie zdarzył .....

    Prezydent podpisał Traktat Lizboński
    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,71311
    69,Prezydent_podpisal_Traktat_Lizbonski.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2009-11-01 08:00:14
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Barbara"

    > no i porównaj nasz wywiad przedwojenny z obecnym - którego - właściwie nie
    > ma ..
    > to banda matołów ..
    > no ale to jest na rękę sprzedawczykom i agentom....

    Jeżeli masz dokładną wiedzę nt. działań naszego wywiadu po '89 to jest to
    największe jego nieszczęście (w sensie ogólnym, bo w takim razie musi ją
    miec wielu ludzi)
    A w połączeniu z ujawnianiem agentury przez małpę z brzytwą - "to jest na
    rękę sprzedawczykom i agentom...." i tu się w 100% zgadzam.

  • 28. Data: 2009-11-01 08:27:52
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > 30.tych
    > a kto nakazał bezwzględne jej unowocześnianie ....

    Trudno mi dyskutować o latach miedzywojennych nie będą historykiem.
    Ale coś mi się wydaje, że koncepcja obrony granic wtedy mogła opierać się na
    tym, co powiedział pewien czołowy niemiecki polityk ....

    "gdyby żył Piłsudski, to na pewno do tego (napaści Niemiec na Polskę w 1939)
    by nie doszło".

    Jakże to przypomina dzisiejszą koncepcję obrony granic Rzeczypospolitej
    przez struktuty NATO (Bundeswehrę)....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2009-11-01 09:01:42
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > A w połączeniu z ujawnianiem agentury przez małpę z brzytwą - "to jest na
    > rękę sprzedawczykom i agentom...." i tu się w 100% zgadzam.

    A co Skippy, czy masz coś przeciwko ujawianiu obcych szpicli ?.

    Platformie gratuluję Dukaczewskiego
    http://www.prawica.net/node/13631

    "[...] Proszę Państwa, 4 czerwca 1989 roku skończył się w Polsce
    komunizm Pan generał był już dwa miesiące po powrocie z Moskwy i z
    kolegami wcielał w życie wytyczne radzieckich towarzyszy. [...]".

    Ja tam się cieszę, że społeczeństwo dociera do informacji o prawdziwych
    sponsorach naszych rodzimych parlamentarzystów.....

    Żydokomuna się ujawnia

    "[...] Oto pan Bogdan Klich znowu przeprosił nie tylko panów Waltera i
    Wejcherta, ale całą firmę ITI, za umieszczenie ich w raporcie Komisji
    Weryfikacyjnej jako agenciaków wojskowej razwiedki. Nikt nie lubi być
    dekonspirowany, a w tej sytuacji pan minister Klich i tak ma szczęście, że
    nie kazali mu zrobić "laski" całemu zarządowi firmy. Zresztą - kto wie? Może
    i kazali tylko, że telewizja litościwie to pominęła?
    Ciekawe, co też każą mu robić Niemcy, w zamian za finansowanie Instytutu
    Studiów Strategicznych aż przez trzy niemieckie fundacje: Naumanna, Eberta i
    Adenauera. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 30. Data: 2009-11-01 09:12:58
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    > A co Skippy, czy masz coś przeciwko ujawianiu obcych szpicli ?.

    obcych nie