  • 1. Data: 2006-04-21 10:02:21
    Temat: Oczekiwanie na kredyt hipoteczny w WBK
    Od: "Prawdziwa Blondynka" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy ktos z Was w ostatnim czasie dostal kredyt hioteczny od BZ WBK? Ile czasu
    zajelo im wydanie decyzji kredytowej? Oraz ile czasu minelo od momentu
    podpisania umowy o kredyt do faktycznego wydania pieniedzy?

    Pozdrawiam,
    Prawdziwa Blondynka

  • 2. Data: 2006-04-21 10:23:04
    Temat: Re: Oczekiwanie na kredyt hipoteczny w WBK
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Prawdziwa Blondynka porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy ktos z Was w ostatnim czasie dostal kredyt hioteczny od BZ WBK? Ile czasu
    > zajelo im wydanie decyzji kredytowej?
    Wg regulaminu aktualnej promocji bank ma 7 dni na podjecie decyzji
    kredytowej
    > Oraz ile czasu minelo od momentu
    > podpisania umowy o kredyt do faktycznego wydania pieniedzy?
    Pani z ktora rozmawialem mowila ze przynosze umowe notarialna i
    informacje o cesji ubezpieczenia murow i w ciagu 1-3 dni sprzedajacy
    otrzymuje kase.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-04-21 10:48:02
    Od: "Prawdziwa Blondynka" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    > Wg regulaminu aktualnej promocji bank ma 7 dni na podjecie decyzji
    > kredytowej
    wg regulaminu - tak, ale z tego, co mowila mi pani na infolinii, odnosi sie to
    do samego czasu podejmowania decyzji przez Centrum Kredytowe. A jeszcze dochodzi
    czas doslania dokumentow do tego centrum przez oddzial oraz powrot decyzji - w
    sumie moze to osiagnac dobre 14 dni roboczych. Wiec to 7 dni to tylko taka
    podpucha, z tego, co widzialam w archiwum grupy, wielu bankom wydanie decyzji
    zajmuje nawet i po 45 dni.

    > Pani z ktora rozmawialem mowila ze przynosze umowe notarialna i
    > informacje o cesji ubezpieczenia murow i w ciagu 1-3 dni sprzedajacy
    > otrzymuje kase.
    Chodzi Ci o umowe notarialna z developerem? I mozesz mi powiedziec, co to jest
    ta cesja ubezpieczenia murow? Czy to sie odnosi do rynku pierwotnego?

    Pozdrawiam,
    Prawdziwa Blondynka

  • 4. Data: 2006-04-22 07:33:19
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Chodzi Ci o umowe notarialna z developerem? I mozesz mi powiedziec, co to
    > jest
    > ta cesja ubezpieczenia murow? Czy to sie odnosi do rynku pierwotnego?

    Z developerem nie podpisujesz umowy notarialnej. Najpierw masz umowe
    realizacyjną i dopiero po oddaniu budynku do użytkowania masz umowe
    ustanowienia odrebnej własności. Bank wypłaca kasę zgodnie z harmonogramem z
    umowy realizacyjnej.

  • 5. Data: 2006-04-22 11:08:30
    Od: "Prawdziwa Blondynka" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
> [...]
    > realizacyjną i dopiero po oddaniu budynku do użytkowania masz umowe
    > ustanowienia odrebnej własności. Bank wypłaca kasę zgodnie z harmonogramem z
    to nieprawda - z developerem podpisujesz umowe przedwstepna, ktora mozesz
    zawrzec w formie cywilno-prawnej lub notarialnej. A umowe sprzedazy podpisujesz
    faktycznie po oddaniu budynku.

    Pozdrawiam,
    Prawdziwa Blondynka

  • 6. Data: 2006-04-22 11:18:37
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > to nieprawda - z developerem podpisujesz umowe przedwstepna, ktora mozesz
    > zawrzec w formie cywilno-prawnej lub notarialnej. A umowe sprzedazy
    > podpisujesz
    > faktycznie po oddaniu budynku.

    Tak naprawdę to na jedno wychodzi zgodnie z zasadą przewagi tresci nad formą
    prawną.

    Akt notarialny to tylko forma zawarcia umowy.
    Akurat tak jest wymagana przy przenoszeniu praw zw. z nierchomościami.

    Umowa realizacyjna czy przedwstepna zawiera zapewne bardzo podobne tresci i
    nie jest wazne czy jest sporzadzona w formie aktu notarialnego czy zwyklej
    formie pisemnej.