  • 11. Data: 2012-12-05 00:11:34
    Temat: Re: Od 1 marca 2013 dobre konto jeszcze lepsze. Tylko czy na pewno?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Dec 2012 08:49:49 +0100, SQLwiel napisał(a):

    > No i - przecież zazwyczaj bierzemy 200zł CB i towar za 3.99 :) Można
    > wytrzymać...

    W końcu te Orleny, BP i inne od Was odpoczną ;)

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2012-12-05 00:28:50
    Od: gral <n...@e...pl>

    xbartx napisał(a):

    > W końcu te Orleny, BP i inne od Was odpoczną ;)

    O ile nie zepsują keszbeka to da radę to jeszcze ciągnąć... ale okaże
    się dopiero w praktyce. obecnie keszbek podpada pod to tak trochę
    nieoficjalnie :)

  • 13. Data: 2012-12-05 17:53:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 05 Dec 2012 00:28:50 +0100, gral napisał(a):

    > O ile nie zepsują keszbeka to da radę to jeszcze ciągnąć... ale okaże
    > się dopiero w praktyce. obecnie keszbek podpada pod to tak trochę
    > nieoficjalnie :)

    Coś mi się wydaje, że w końcu ktoś się pokapował policzył i "wyjszło mu
    że się nie pyli" ;)

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2012-12-06 07:56:33
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 03.12.2012 az.anonim <a...@o...pl> napisał/a:

    > Tyle dobrych wieści. Zła jest taka, że zwrot będzie tylko za kazde pełne 100zł
    wydane kartą. Crap...

    Ciekawe, czy analogicznie popsują moneybacka z Maestro do Konta Internetowego.
    Jeśli tak, to trza ich kopnąć w okrężnicę...

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 15. Data: 2012-12-06 13:13:33
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 04-12-2012 08:56, Kamil Jońca pisze:
    > Coś czuję, że przy tej okazji (albo i wcześniej) to też uporządkują :|
    > ALe to tylko moje przeczucie.

    nie przy okazji - już jest uporządkowane

    ********************************
    Usługa Cash Back to:*

    * *wygodna* forma wypłaty gotówki przy okazji zakupów,
    * *oszczędność czasu* - nie musisz szukać bankomatu, aby wypłacić gotówkę,
    * usługa *bezpłatna *do końca 2012 r.

    Łukasz
    Clie NR70 | 6110

  • 16. Data: 2012-12-06 13:40:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    boa <a...@u...poczta.fm> writes:

> [...]
    >
    > * *wygodna* forma wypłaty gotówki przy okazji zakupów,
    > * *oszczędność czasu* - nie musisz szukać bankomatu, aby wypłacić gotówkę,

    No i?
    Jak z tego ma wynikać, że nie przedłużą tej promocji?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 17. Data: 2012-12-07 12:14:42
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 08:56:40 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> writes:

    > Nie wysumuje się. Jest wprost napisane w nowym regulaminie.

    > Coś czuję, że przy tej okazji (albo i wcześniej) to też uporządkują :|
    > ALe to tylko moje przeczucie.

    Ew. zmiany w rozliczaniu CB sprawdzimy juz w styczniu, kiedy dojdzie oplata.
    Jesli po 1 I dalej beda zwracac 3% za CB, to marcowe zmiany nam nie dopieka.

    --
    pozdr.
    ls