  • 1. Data: 2012-04-02 18:25:09
    Temat: Od 3 kwietnia 2012 zmiana TOiP w mBanku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Od jutra zmienia się tabela opłat i prowizji mBanku. Szczegóły na
    stronie
    <http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1169
    ,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-04-02 18:32:24
    Temat: Re: Od 3 kwietnia 2012 zmiana TOiP w mBanku
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Krystek pisze:
    > Od jutra zmienia się tabela opłat i prowizji mBanku. Szczegóły na
    > stronie
    > <http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1169
    ,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html>

    Swoja szosą - czemu tak dziwnie?
    Nie od wczoraj (poczatek miesiaca) ani od dzisiaj (poczatek tygodnia)?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2012-04-02 19:00:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-02 18:32, SDD pisze:
    <http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1169
    ,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html>

    > Swoja szosą - czemu tak dziwnie?
    > Nie od wczoraj (poczatek miesiaca) ani od dzisiaj (poczatek tygodnia)?

    Dziwny bank to i dziwne decyzje ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-04-02 20:01:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Swoja szosą - czemu tak dziwnie?
    > Nie od wczoraj (poczatek miesiaca) ani od dzisiaj (poczatek tygodnia)?

    W przypadku kart kredytowych trzeci dzień miesiąca jest dniem pobierania
    ewentualnych opłat rocznych. Więc to pewnie w celu wywołania emocji czy w
    dniu 3 kwietnie obowiązują już nowe (tak jest IMO) czy jeszcze stare zasady.
    Jajcarze i tyle. :)

  • 5. Data: 2012-04-02 20:40:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SDD wrote:
    > Swoja szosą - czemu tak dziwnie?

    Myslisz, ze w prima aprilis ktos by im uwierzył ?

  • 6. Data: 2012-04-02 20:59:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.04.2012 18:32, SDD pisze:
    ,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html>

    > Swoja szosą - czemu tak dziwnie?
    > Nie od wczoraj (poczatek miesiaca) ani od dzisiaj (poczatek tygodnia)?

    Juz w marcu zapowiadali, ze "Z dniem 3 kwietnia 2012 r. zmianie ulega
    oferta kart kredytowych mBanku". A czemu akurat od 3. to juz tylko oni
    wiedza.

  • 7. Data: 2012-04-02 21:06:10
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.04.2012 18:25, Krystek pisze:
> [...]
    > stronie
    > <http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1169
    ,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html>

    Ciekawostka - pojawia sie konto mSaver 4% i KK MC World.

    Ja mam jeszcze jedno pytanie ws. oplat za karty.
    Rozumiem, ze KK wydane wczesniej sa objete nowymi zasadami - tzn. 120
    transakcji w rok? Jesli przy najblizszym pobieraniu oplaty stwierdza, ze
    zrobilem przez rok 120 transakcji to nie pobiora?

  • 8. Data: 2012-04-02 21:27:27
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    neoniusz wrote:

    <http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1169
    ,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html>

    > Ciekawostka - pojawia sie konto mSaver 4% i KK MC World.

    4% to przy comiesiecznym zasileniu kwota 3000.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2012-04-02 21:43:18
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-02 21:06, neoniusz pisze:
> [...]
    > transakcji w rok? Jesli przy najblizszym pobieraniu oplaty stwierdza, ze
    > zrobilem przez rok 120 transakcji to nie pobiora?

    Ja się dzisiaj wypisałem z mBanku tzn. przenoszę wszystko gdzie indziej.

    Poza przyzwyczajeniem i fajnym dostęp online bank ma obecnie ofertę
    gorszą pod każdym względem (w tym także ceny!) niż banki z placówkami.

    Natomiast zamiast obniżać ceny albo polepszać ofertę to mBank planuje
    wydać 100 mln na videochaty i integrację z facebookiem. Szkoda bo mimo
    wszystko to był fajny bank, a i sentyment do niego mam. Tylko ile można
    jechać na sentymentach ?

    Mr. Owl.

  • 10. Data: 2012-04-02 22:20:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.04.2012 21:43, Pan Sowa pisze:

    > Ja się dzisiaj wypisałem z mBanku tzn. przenoszę wszystko gdzie indziej.

    Ja tam mBank lubie. Dal zarobic sporo w zeszlym roku, dal i daje karty
    "na slowo honoru" i sie za nic nie placi - przynajmniej ja. Mam ladna
    karte z ladnymi ubezpieczeniami i dzialajacym assistance. W innym banku
    albo bym nie dostal albo bym musial donosic segregator papierow i
    udowadniac, ze nie jestem koniem. Polaczenie z konsultantem mam bez
    czekania, sa w miare kompetentni (jak na infolinie...). System
    transakcyjny mi sie podoba - niestety pewnie go zepsuja niedlugo.
    Blokady ladnie widac od razu i szybko. Wszystko jest do bolu proste i
    mnie to odpowiada. A ze zmieniaja czesto regulaminy i ogolnie motaja -
    mnie to nie przeszkadza.