  • 1. Data: 2009-06-10 07:59:45
    Temat: Od czego zależy termin rozlizcania transakcji KK
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Witam.
    Tak się zastanawiam dlaczego nie które transakcje z KK są rozliczane w ciągu
    2, a inne 3-6 dni?
    Od czego to zależy?

    Pytam dlatego, że wczoraj (09-06-2009) wydałem kartą sporą (jak na mnie)
    kwotę - troszkę ponad 3.000 zł. Natomiast dzisiaj tj. 10-06 mam termin
    zestawienia transakcji za poprzedni okres. I teraz czy jest szansa, że te
    wczorajsze transakcje zdążą się rozliczyć i dobić do tego dzisiejszego
    rozliczenia?? - Osobiście wolałbym aby nie zdążyły ;D

    Kwota wczorajszych zakupów jest jeszcze w blokadach - przed chwilką
    sprawdzałem.

    P.S. Kartę mam WBK - KK Silver "Pajacyk" - jeśli to ma znaczenie.

  • 2. Data: 2009-06-10 10:56:37
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    bedzie na tym rozliczeniu

  • 3. Data: 2009-06-10 19:23:04
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "Włodziu" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > zdążyły ;D
    >
    > Kwota wczorajszych zakupów jest jeszcze w blokadach - przed chwilką

    Spokojnie, masz szanse ze zalapia sie na nastepny wyciag.
    Blokady moga wisiec tydzien albo dluzej a wyciag musi sie wygenerowac
    konkretnego dnia.

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2009-06-11 00:05:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wk" h0p16r$gkc$...@n...onet.pl

    > Spokojnie, masz szanse ze zalapia sie na nastepny wyciag.
    > Blokady moga wisiec tydzien albo dluzej a wyciag musi sie wygenerowac konkretnego
    dnia.

    Nie musi. :) A czy załapie się tu czy tam -- nie wiem. :)
    Czasami załapuje się następnego dnia, czasami po 10 dniach. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-06-11 14:10:12
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Włodziu" napisał

    > czy jest szansa, że te wczorajsze transakcje zdążą się
    > rozliczyć i dobić do tego dzisiejszego rozliczenia??
    > - Osobiście wolałbym aby nie zdążyły ;D

    Na dwoje babka wróżyła. Raz mi na Furorze zaliczyli transakcje z dnia
    generowania wyciągu do bieżącego miesiąca, a raz do następnego.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 6. Data: 2009-06-13 14:20:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Włodziu" 1...@d...icnet

    > Od czego to zależy?

    Jutro zaczyna się dziś. ;)

    saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 14/06/2009

    To cytat z Citi. :) Jak widać -- jutrzejszy wyciąg można oglądać już dziś. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'