  • 31. Data: 2009-07-08 08:14:10
    Temat: Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach
    Od: BK <b...@g...com>

    On 7 Lip, 23:14, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > "V"news:h30cai$2cl$1@news.onet.pl

    > A przeszkadza Ci coś to, że bank płaci drożej za depozyty? :) - pytam się
    > całkiem poważnie. W końcu mamy wolny rynek. Czy jeżeli ja będę np. pożyczał
    > pieniądze na 10% w skali dnia i znajdę na taką pożyczkę chętnych to też będę
    > na cenzurowanym bo rynek pożycza na znacznie niższy procent?

    Bedziesz na cenzurowanym bo KC ogranicza wysokosc odsetek do 20%
    rocznie [obecnie:P]. Nie wazne czy to kredyt, pozyczka czy... lokata :)

  • 32. Data: 2009-07-08 08:32:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "BK" news:7b116d89-fe06-48c7-8ffc-c3914d57422e@26g2000yqk
    .googlegroups.com

    > Bedziesz na cenzurowanym bo KC ogranicza wysokosc odsetek do 20%
    > rocznie [obecnie:P]. Nie wazne czy to kredyt, pozyczka czy... lokata :)

    A czy ja gdzieś powiedziałem, że moją działalność reguluje polski KC? ;)

  • 33. Data: 2009-07-08 15:40:59
    Temat: Re: Od dzisiaj Lokaty Codziennie w Getinie tylko w oddziałach - i tylko jedna!
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    >Mariusz Tasarz napisał(a) w wiadomości: ...
    >
    >następny krok, to będzie obniżenie oprocentowania lokaty jednodniowej
    >do np. 2% :))

    Następny krok już zrobili!
    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    "Maksymalna kwota jednej lokaty wynosi 14 000 zł (Klient może założyć
    jedną Lokatę Codzienną)"

    Arek

  • 34. Data: 2009-07-08 17:51:57
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MK wrote:

    > Jaki zwiazek maja depozyty z kredytem? Czy mialy one byc
    > zabezpieczeniem tego kredytu?

    Nie ma związku. Nie interesuje mnie kredyt, w Getinie mam tylko depozyty.
    Getin zaoferował mi kredyt - w wysokości połowy moich depozytów.
    Uważam to za śmieszne. Gdybym potrzebował tej gotówki to po prostu
    zlikwidowałbym połowę depozytów.

  • 35. Data: 2009-07-08 18:53:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Getin zaoferował mi kredyt - w wysokości połowy moich depozytów.
    > Uważam to za śmieszne. Gdybym potrzebował tej gotówki to po prostu

    Gdybys potrzebowal wiecej moglbys skorzystac z depozytow i udzielonego
    kredytu.

    MK

  • 36. Data: 2009-07-08 19:25:06
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Ale w chwili obecnej nastapi znaczacy odplyw lokat klienow
    internetowych.

    --------------------
    No nie wiem. Po rezygnacji z pakietu e-getin w ciągu 12 miesięcy od
    założenia klient buli 50zł.

  • 37. Data: 2009-07-08 19:51:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Szymon" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem. Po rezygnacji z pakietu e-getin w ciągu 12 miesięcy od
    > założenia klient buli 50zł.

    czemu wyskakujesz z rezygnacją z konta?
    przedpiscy chodziło o lokaty, czytanie ze zrozumieniem się kłania

    jak widać getin dąży do posiadania danych osobowych a nie klientów

  • 38. Data: 2009-07-08 20:05:10
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > czemu wyskakujesz z rezygnacją z konta?

    Ponieważ e-getin to pakiet. I nie da się zrezygnować z niego tak łatwo.

    > przedpiscy chodziło o lokaty, czytanie ze zrozumieniem się kłania

    Dokładnie :-)

    > jak widać getin dąży do posiadania danych osobowych a nie klientów

    Zupełnie nie. Chodzi wyraźnie o odwiedziny w placówce, szum medialny (dawno
    nie miał takiej darmowej reklamy), wreszcie o podłapanie klientów na e-getin
    oferowany do podglądania swoich zasobów w domu.

  • 39. Data: 2009-07-08 20:12:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Ponieważ e-getin to pakiet. I nie da się zrezygnować z niego tak łatwo.

    a cóż to zmienia? skoro jest bezpłatny niech sobie będzie
    i w efekcie jak pisałem, getin dąży do posiadania danych osobowych a nie
    klientów

> [...]
    > (dawno nie miał takiej darmowej reklamy), wreszcie o podłapanie klientów
    > na e-getin oferowany do podglądania swoich zasobów w domu.
    niech sobie szumią...
    na placu boju pozostaje już tylko EUROBANK
    open to nie bardzo dzienne lokaty - blokowanie kasy

  • 40. Data: 2009-07-08 20:55:42
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > a cóż to zmienia? skoro jest bezpłatny niech sobie będzie

    Dziś bezpłatny, a wiesz jak będzie jutro? Szczególnie w świetle hecy z tą
    lokatą i generalnego podnoszenia prowizji przez niektóre banki.

    > i w efekcie jak pisałem, getin dąży do posiadania danych osobowych a nie
    > klientów

    Skoro klient już ma e-getin to dane są w systemie, wiec po co robić cyrk z
    lokatą 1-dniową? Rzeczywiście nie bardzo rozumiem Twój tok myślenia.

    > niech sobie szumią...
    > na placu boju pozostaje już tylko EUROBANK
    > open to nie bardzo dzienne lokaty - blokowanie kasy

    Getin dziwnie pragnie skusić klienta do odwiedziania placówek. O tyle
    nietypowa sytuacja, iż często przychodzi klientowi spędzić tam godzinę, co
    bynajmniej nie napawa go radością i pozytywnym kojarzeniem marki.