  • 11. Data: 2008-07-31 06:37:56
    Temat: Re: Odestki od odsetek?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <i...@p...pl> wrote in message
    news:eb07ccf1-4ea0-45df-bb89-6c5eac7a3285@m3g2000hsc
    .googlegroups.com...

    > Z tego co udało mi się znalezc w sieci naliczanie odsetek od odsetek
    > jest zabronione chyba, że strony zawrą w umowie kredytowej klauzulę
    > kapitalizacji odsetek. Nie znalazłem w umowie/regulamine do karty Visa
    > Gold Citibank takiej klauzuli.

    IMHO calkowite saldo zadluzenia = kapital. Na calkowite saldo zadluzenia
    skladaja sie: poprzednie calkowite saldo zadluzenia - wplaty w okresie
    rozliczeniowym +transakcje wykonane w okresie rozliczeniowym+ oplaty+
    niezaplacone odsetki z okresu poprzedniego etc.

    MK

  • 12. Data: 2008-07-31 06:39:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <i...@p...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > Rozmawiamy o konkretnym produkcie i regulaminie/umowie dot. uzywania/
    > korzystania z tego produktu.

    Nie mam w glowie wszystkich regulaminow, a czytac teraz nie moge, bo czas na
    moje sniadanie sie konczy i musze biec do pracy :).

    MK

  • 13. Data: 2008-07-31 07:00:54
    Od: i...@p...pl

    On 31 Lip, 08:37, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > rozliczeniowym +transakcje wykonane w okresie rozliczeniowym+ oplaty+
    > niezaplacone odsetki z okresu poprzedniego etc.

    Regulamin mowi, ze bank nalicza odsetki od (salda) transakcji, a nie
    od salda zadłużenia