  • 1. Data: 2011-08-20 17:49:40
    Temat: Odnawialność lokat w Idea i Getin Online
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Jak wiadomo nowa moda w tych bankach jest taka, że lokata jest domyślnie
    odnawialna, można to dopiero zmienić po jej założeniu.
    Pytanie się nasuwa - na co odnowi się lokata typu "Na start" albo inna
    "Na wyścigi", czyli taka, której już nie będzie w bieżącej ofercie a
    dniu odnowienia. Wie ktoś?

    PG

    PS. Pytam tu bo nienawidzę dzwonić na party line :)

  • 2. Data: 2011-08-20 18:27:03
    Temat: Re: Odnawialność lokat w Idea i Getin Online
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >Pytanie się nasuwa - na co odnowi się lokata typu "Na start" albo inna "Na
    >wyścigi", czyli taka, której już nie będzie w bieżącej ofercie a dniu

    Dobre pytanie. Pozostaną na "lokacie" nieoprocentowanej? Ale domyślna
    odnawialność to nie reguła. W Idei wszystkie 24m 1.5% + inflacja domyślnie
    są nieodnawialne, można na odnawialność zmienić.

  • 3. Data: 2011-08-20 19:31:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Gralak napisał(a) :
> [...]
    > dniu odnowienia. Wie ktoś?
    >
    > PG
    >
    > PS. Pytam tu bo nienawidzę dzwonić na party line :)

    Z regulaminu Wspólnej:
    "Lokata jest automatycznie odnawiana na warunkach przewidzianych dla
    Lokaty Codziennej zakładanej na okres 3 miesięcy zgodnie z aktualną
    na dzień odnowienia Lokaty Kartą produktu, obowiązującą w dniu
    rozpoczęcia kolejnego okresu umownego."

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2011-08-20 20:19:40
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > Lokaty Codziennej zakładanej na okres 3 miesięcy zgodnie z aktualną
    > na dzień odnowienia Lokaty Kartą produktu, obowiązującą w dniu

    Bardzo dziękuję (regulaminów też nie lubię czytać :D)
    Biegnę zmienić wszystkie lokaty na nieodnawialne :)

    PG

  • 5. Data: 2011-08-20 20:28:07
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Piotr Gralak napisał(a) :

    > Bardzo dziękuję (regulaminów też nie lubię czytać :D)
    > Biegnę zmienić wszystkie lokaty na nieodnawialne :)

    Szkoda roboty. Zadzwoń, konsultant niech zmienia :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2011-08-20 20:59:05
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Szkoda roboty. Zadzwoń, konsultant niech zmienia :-)

    już pozmieniałem... mam nadzieję, że te SMSy ich kosztowały coś :D

  • 7. Data: 2011-08-26 22:12:55
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-08-20 19:49, Piotr Gralak pisze:
> [...]
    > Pytanie się nasuwa - na co odnowi się lokata typu "Na start" albo inna
    > "Na wyścigi", czyli taka, której już nie będzie w bieżącej ofercie a
    ja mam na wyścigi i dziś pan zadzwonił czy chcę przedłużyć na 3 mce na
    chyba 5.65. Mają chyba mocne parcie na depozyty

    ps w sumie to polbank proponował ror na 6.25 i pan się obraził że nie
    chcę założyć.