  • 11. Data: 2009-06-01 11:39:09
    Temat: Re: Odno?nie GUS-owskich
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

    > którzy podzielają z wyborcami SLD pogląd na
    >
    > Jak byś nie wiedział to dopowiem, że to jest jedyne miejsce dzięki,
    > któremu można wręczać łapówki i płacić za różne lewe przekręty całkowicie
    > legalnie. Oczywiście legalizując te wypłaty w oczach fiskusa i w ogóle
    > prawa.

    Mógłbyś przedstawić ten mechanizm. Powiedzmy, że chciałbym Ci przekazać
    10000,- PLN. Jak miałbym to zrobić?

  • 12. Data: 2009-06-01 11:50:38
    Od: k...@o...pl

    > Mógłbyś przedstawić ten mechanizm. Powiedzmy, że chciałbym Ci przekazać
    > 10000,- PLN. Jak miałbym to zrobić?

    To nie jest mechanizm dla maluczkich. Proste jak drut. Ja albo pociotek kupuję
    akcje firmy, której jesteś panem. Później Ty wykręcasz kurs a ja sprzedaję i
    kasuje zyski. Aby śmieszniej było to dodatkowo finansuje się takie
    przedsięwzięcie kasą ludzi, którzy załapią się na trend:-)))

  • 13. Data: 2009-06-01 12:36:53
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > sprzedaję i kasuje zyski. Aby śmieszniej było to dodatkowo finansuje się
    > takie przedsięwzięcie kasą ludzi, którzy załapią się na trend:-)))

    Czyli ja Tobie nie mogę przekazać 10000,- PLN ta drogą. Przypominam, że
    korupcja to jest przekupywanie urzędnika, a nie osoby prywatnej, swoimi
    pieniędzmi, nie cudzymi. Jestem zawiedziony. Chodź może nie, bredzisz jak
    każdy komunista.

  • 14. Data: 2009-06-01 13:00:43
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > korupcja to jest przekupywanie urzędnika, a nie osoby prywatnej, swoimi
    > pieniędzmi, nie cudzymi. Jestem zawiedziony. Chodź może nie, bredzisz jak

    No to chyba nie pojmujesz. Oczywiście, że swoimi, a tylko przy okazji mogą
    dopłacić frajerzy i oczywiście, że urzędnika: ministra, wojewodę, burmistrza etc.
    a nawet i bank. Po jaką cholerę prywatną osobę??? Zastanów się z tym bredzeniem.
    Może po prostu nie starcza wyobraźni.

  • 15. Data: 2009-06-01 13:15:59
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    No to czegoś nie zrozumiałem. Napisałeś:

> [...]
    > sprzedaję i kasuje zyski. Aby śmieszniej było to dodatkowo finansuje się
    > takie przedsięwzięcie kasą ludzi, którzy załapią się na trend:-)))

    Minister skarbu jest panem KGHM i chciałbym burmistrzowi XXX dać łapówkę co
    mam zrobić? Napisz konkretnie i nie pisz bajek. czyli burmistrz XXX kupuje
    akcje KGHM i co dalej?

  • 16. Data: 2009-06-01 14:41:11
    Od: k...@o...pl

    > Minister skarbu jest panem KGHM i chciałbym burmistrzowi XXX dać łapówkę co
    > mam zrobić? Napisz konkretnie i nie pisz bajek. czyli burmistrz XXX kupuje
    > akcje KGHM i co dalej?

    No nie, szkoda czasu. Jednak z "bredzeniem" miałem rację. Nie będę tłumaczył bo
    i tak nie zrozumiesz.

  • 17. Data: 2009-06-01 14:49:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    k...@o...pl wrote:

    > No nie, szkoda czasu. Jednak z "bredzeniem" miałem rację. Nie będę
    > tłumaczył bo i tak nie zrozumiesz.

    Oczywiście. Tak myślałem. Nie można tego wytłumaczyć. Niech tak zostanie.
    Ja jestem głupek, a Ty posiadasz wiedzę, z której tylko Ty możesz
    skorzystać. Wiem ale nie powiem. To dobra zasada.

  • 18. Data: 2009-06-01 15:26:10
    Temat: Re: Odnośnie GUS-owskich "plusów"....
    Od: Wojtek <w...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 11:24:48 +0200, Endriu napisał(a):

    > Posiadasz dokładniejsze dane w tym temacie ?.
    >
    > P.S. W Radiu Maryja słyszałem również że w ataku uczestniczyli również
    > (jeśli dobrze pamiętam) Duńczycy i Niemcy.

    Czyzby ojciec inwestor od ESPEBEPE przekwalifikowal sie na foreksowca ?

  • 19. Data: 2009-06-01 17:52:25
    Temat: Re: Odnośnie GUS-owskich
    Od: " GZ" <g...@W...gazeta.pl>

    No więc. Zamiast komentarza podesle tylko linki (i tak nie znalazłem tego na
    ktorym mi zalezalo)

    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/p
    rzeproscie-
    oszolomow,1255345

    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news/n
    ews/ziemkiewicz-liga-
    dluznikow,1263087,2789

    http://www.rp.pl/artykul/2,199883_Wielki__krzyk__pol
    nych__konikow__.html

    To mi wystarcza by na wiedzę o finansach Ziemkiewicza przymknąć oko. A może
    nawet oba

  • 20. Data: 2009-06-01 18:25:26
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Na dodatnim zerze
    > http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2009/05/31/na-dodatnim
    -zerze/

    > "[...] Nie do końca wiem, co artysta chciał przez to powiedzieć, ale
    > pewnie
    > chciał przypomnieć, że gdyby nie narodowa waluta i jej osłabienie, to
    > nasze
    > lekkie zero byłoby dziś zdecydowanie ujemne. [...]"

    Gdyby nie nasza narodowa waluta nie byłoby wcześniejszego gwałtownego jej
    umocnienia i wynikającej stąd potrzeby osłabienia oraz całego bałaganu
    związanego z obsługą ryzyka kursowego.

    Anatol