  • 21. Data: 2009-01-31 21:02:33
    Temat: Re: Odno?nie wypowiedzi 0xCA - Rozmowy kontrolowane.
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > :)

    Poza tym że oczywiście protestuję przed używaniem w/w epitetu wobec mojej
    osoby. Jego nadużywanie będę traktował jako osobistą zniewagę.

    Dr.Endriu

  • 22. Data: 2009-01-31 21:11:02
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym że oczywiście protestuję przed używaniem w/w epitetu wobec mojej
    > osoby. Jego nadużywanie będę traktował jako osobistą zniewagę.

    :)
    Skłonnośc do prowadzenia dyskusji w postaci monologów swiadczy o tym, że
    zapewne jesteś "sam sobie sterem, żeglarzem, okrętem" i kobietą :)
    Sam się łaskoczesz i sam się smiejesz również?

    --
    marfi

  • 23. Data: 2009-01-31 22:16:58
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > zapewne jesteś "sam sobie sterem, żeglarzem, okrętem" i kobietą :)
    > Sam się łaskoczesz i sam się smiejesz również?

    Po pierwsze: twoja odpowiedz na mój post równoznaczna jest z zaprzeczeniem
    głoszonej przez ciebie tezy jakobyśmy mieli tu doczynienia z monologami...

    Po drugie: po prostu najpierw mnie troszkę rozmieszyłeś, po jakimś czasie
    jednak uzmysłowiłem sobie że za twoim niby na pozór drobnym żartem czai się
    podstępna pułapka którą stosują różne srodowiska wobec swoich oponentów
    (również i politycznych). Dlatego po głebokim namyśle stwierdzam
    jednoznacznie : wypraszam sobie tego typu epitety .....

    Dr.Endriu

  • 24. Data: 2009-01-31 22:42:33
    Temat: Re: Odnośnie wypowiedzi 0xCA - Rozmowy kontrolowane.
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    0xCA pisze:

    > Ciesze się, że wreszcie ktoś nie podciągnięty pod schemat "zabije matkę
    > jak mi tak każe blogger X".

    getek_l700_2_napedy_9840_switch.html

> [...]
    > zobaczysz, że będzie Ci potrzebne pare modułów, które wcale nie są
    > tanie. Dolicz support techniczny.
    >
    > Mamy streamery śmieszny początek, co z tego... core'owe routery,
    > switche, cały osprzęt sieciowy, wszystko zdublowane. Zbudowanie
    > średniego datacenter, z rozbudowanymi zabezpieczeniami - minimum 40
    > milionów złotych, zatrudnienie obsługi, która ma certyfikaty do
    > operowania danymi oznaczonymi jako TAJNE (samo nie jawne nie wystarczy).
    > Oznaczenie obiektu jako strategiczny obiekt dla obronności państwa i
    > wszystkie idące za tym procedury. Dolicz miesięczne koszty utrzymania

    40mln to nie duzo w skali 40mln kraju, raptem po 1pln/os ;)

    wiem ze zabrzmi to conajmniej dziwnie ale:

    http://www.zus.pl/wai/default.asp?p=1&idk=931

    > I to wszystko tylko dlatego, żeby taśmy się kurzyły, a raz na jakiś czas
    > jakiś uprawniony organ wydobędzie jakieś nagranie? Zreszta, kto wiedząc
    > o takim systemie będzie rozmawiał o czymkolwiek niebezpiecznym?

    mysle ze sie nie kurza. wystarczy ze nagrania beda analizowane pod
    kontem slow kluczowych np "kaczka" "odstrzal" itp;) pozniej trafia do
    analizy przez czlowieka, reszta moze isc do piachu;)

    > Pierwsze słysze o produktach takiej firmy. Jest NextiraOne, ale to duża
    > telekomunikacyjna firma konsultingowa.
    >
    > Wiele produktów ma coś takiego - właśnie aby można było monitorować
    > poszczególne linie.

    wracajac do meritum - soft w centralkach ma takie mozliwosci...

    > I każda centralka ma dodatkowe 100% wolnego pasma? Niektóre mają jasne,
    > tylko że nawet nie połowa. Wiesz ile kosztowałaby operacja w skali
    > całego kraju zwiększenia przepustowości _WSZYSTKICH_ central?

    a widziales kiedykolwiek zeby 100% pasma centralki bylo zajete?

    wiem ze system sie komplikuje, ale (hipotetycznie): jezeli sygnal idzie
    do innej centralki mozna ruch rozlozyc na dwie centralki.
    zdaje sobie sprawe ze to conajmniej trudnowykonalne... ale...;)

    > 0xCA
    > facet po szkole średniej

    znam ludzi ktorzy dysponuja wieksza wiedza i doswiadczeniem po szkole
    sredniej niz niektorzy profesorowie ;)...

  • 25. Data: 2009-02-01 01:19:11
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    | Nie no Viper ... po raz drugi zaczynasz grać w chuja....

    że co proszę ?????

    u siebie w domu - możesz - tu - ni z gruszki ni z pietruszki używanie
    przekleństw jest nieprzyjęte!!!!!!!!!!!!! i oznacza brak kultury.

    | Pytam cię po raz kolejmy - gdzie te encykliki które miałeś znaleźć....?

    a ja prosiłam cobyś poszukał odpowiedzi na pytanie co to jest encyklika i w
    jakim celu jest tworzona i czemu ma słuzyć..
    jak już odpowiesz sobie na to pytanie, to przestasniesz się domagać wyszukiwania
    encykllik od Vipera...

    Barbara

  • 26. Data: 2009-02-01 09:50:21
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > że co proszę ?????
    >
    > u siebie w domu - możesz - tu - ni z gruszki ni z pietruszki używanie
    > przekleństw jest nieprzyjęte!!!!!!!!!!!!! i oznacza brak kultury.

    Przepraszam cię droga Basiu po raz drugi. Chodziło mi w tym stwierdzeniu o
    to iż chłop bzdury oczywiste wygaduje (sugerując jakoby prawo zabraniało
    podsłuchów, podczas gdy cytowana ustawa mówi dokładnie przeciwnie - a słowa
    Michalkeiwicza mówiące o tym iż firmy telekomunikacyjne na naszych oczach
    domagają się zwrotów poniesionych na o koszty utrzymywania kancelarii tajnej
    oraz koniecznośc zatrudnienia tam pracownika z certyfikatem dostępu do
    informacji niejawnych, zdają się tylko potwierdzać tezę iż państwo NAS
    nadzwyczajniej podsłuchuje kiedy mu tylko pasuje....

    Przekleństwem chciałem tylko podkreślić znaczenie słów, żeby się chłop
    zreflektował i zaczął mówić z sensem... (bo powiem ci szczerze że gdy na
    początku go lubilem - za to że Fatso chciał dać w mordę za obrażanie narodu
    Polskiego - tak teraz za plecenie bzdur jak by to powiedezeć ... czar
    zaczyna umykać.....

    Za przekleństwo jeszce raz przepraszam, tak jak ciebie przeprosiłem
    wcześniej za to że użyłem wg ciebie ostrych słów gdy stwierdziłaś że nie ma
    to dla ciebie znaczenia że sądy brukselskie orzekają o wykonywaniu prawa na
    terenia Polski - podczas gdy to dla mnie ma znaczenie jak najbardziej
    FUNDAMENTALNE, i jest jednym z najistotniejszych warunków SUWERENNOŚCI
    mojego własnego kraju, (o który bili się moi przodkowie tracąc
    niejednokrotnie życie - podkreślam !!!).

> [...]
    > jakim celu jest tworzona i czemu ma słuzyć..
    > jak już odpowiesz sobie na to pytanie, to przestasniesz się domagać

    Słowa "encyklika" użyłem oczywiście żartobliwie, jak widać większość "nie
    chyciła" żartu .... no cóż tak bywa często z WIĘKSZOŚCIĄ ...

    Chodziło mi oczywiści o jakąś pozycje "piśmienną" w której JPII
    jednoznacznie agituje za Unią ....
    Jak widać drogi kolega Viper nie za bardzo kwapi się do wskazania
    jakiejkolwiek pozycji książkowej, więc podejrzewam go o to iż po prostu
    żadenj z takich pozycji po prostu nie przeczytał ....

    Dr.Endriu