  • 1. Data: 2009-06-01 08:03:03
    Temat: Odnośnie GUS-owskich "plusów"....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Na dodatnim zerze
    http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2009/05/31/na-dodatnim
    -zerze/

    "[...] Nie do końca wiem, co artysta chciał przez to powiedzieć, ale pewnie
    chciał przypomnieć, że gdyby nie narodowa waluta i jej osłabienie, to nasze
    lekkie zero byłoby dziś zdecydowanie ujemne. [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-06-01 08:41:08
    Temat: Re: Odnośnie GUS-owskich
    Od: " GZ" <g...@W...gazeta.pl>

    A Ziemkiewicz to jakis specjalista od finansow jest?
    Bo myslalem, ze od Michnika...

  • 3. Data: 2009-06-01 08:57:55
    Temat: Re: Odnośnie GUS-owskich "plusów"....
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nasze
    > lekkie zero byłoby dziś zdecydowanie ujemne. [...]"

    A może bardziej dodatnie?

  • 4. Data: 2009-06-01 09:01:56
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > A może bardziej dodatnie?

    Takie dodatnie jak na Słowacji ?

    P.S. Wyszło na to że dzięki spekulacji Kazia Marcinkieiwcza i Goldman Sachs
    na obniżenie wartości złotówki, Tusk może pochwalić się do dodatnim/zerowym
    PKB, poczas gdy gospodarki całej EURO-opy kurczą się .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2009-06-01 09:11:39
    Od: H5N1 <m...@t...aster.pl>

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 10:03:03 +0200, Endriu raczył(a) był(a) napisać:

    > Na dodatnim zerze
    > http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2009/05/31/na-dodatnim
    -zerze/

    > "[...] Nie do konca wiem, co artysta chcia? przez to powiedzieae, ale
    > pewnie chcia? przypomnieae, ?e gdyby nie narodowa waluta i jej
    > os?abienie, to nasze lekkie zero by?oby dzi? zdecydowanie ujemne. [...]"

    Widzę że RAZ, jak przystało na autora SF zajmuje się badaniem
    alternatywnej rzeczywistości. :)

  • 6. Data: 2009-06-01 09:19:18
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > P.S. Wyszło na to że dzięki spekulacji Kazia Marcinkieiwcza i Goldman
    > Sachs na obniżenie wartości złotówki, Tusk może pochwalić się do
    > dodatnim/zerowym PKB, poczas gdy gospodarki całej EURO-opy kurczą się

    Goldman nie odgrywał znaczącej roli w ataku na złotówkę. Zarobili jedynie
    prowizję i spread, a na samych różnicach kursowych nie tak wiele, jak się
    większości wydaje. Atak był przeprowadzony przez inne podmioty.
    Dombrek

  • 7. Data: 2009-06-01 09:24:48
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Goldman nie odgrywał znaczącej roli w ataku na złotówkę. Zarobili jedynie
    > prowizję i spread, a na samych różnicach kursowych nie tak wiele, jak się
    > większości wydaje. Atak był przeprowadzony przez inne podmioty.

    Posiadasz dokładniejsze dane w tym temacie ?.

    P.S. W Radiu Maryja słyszałem również że w ataku uczestniczyli również
    (jeśli dobrze pamiętam) Duńczycy i Niemcy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2009-06-01 09:50:00
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    GZ pisze:
    > A Ziemkiewicz to jakis specjalista od finansow jest?
    > Bo myslalem, ze od Michnika...

    Ponieważ negatywnie, z góry bez podania argumentów, deprecjonujesz
    wypowiedzi R. Ziemkiewicza już po raz drugi w ostatnim czasie (wczoraj
    na blogu BOS), a dziś tu, więc może to Ty masz problem z panem Rafałem,
    a nie on z Michnikiem (zresztą wybitnym specem od finansów) ?.

    Może i Ziemkiewicz nie jest specjalistą od finansów, ale za to szczerym
    liberałem, o szerokich horyzontach, ze szkoły JKM, jest na pewno. Pewnie
    nie głosowałby za podatkiem od dochodów kapitałowych w przeciwieństwie
    do wielu pseudoliberałów, którzy podzielają z wyborcami SLD pogląd na
    temat tego, czym jest Giełda. Pewnie nawet sam Lenin zgodził by się z
    tym poglądem że to nieciekawa szulernia , w której "Pieniądze, które
    chcesz zarobić, należą do innych ludzi", więc instytucja zgoła
    podejrzana, gdzie spekulują "szpekulanci". Tolerowana jednak tak, jak
    alkohol i papierosy, bo przynosi Państwu niezłe dochody.

    (Powyższe zdanie nawiązuje do komentarzy do wpisu "Nagania na.." z blogu
    BOŚ sprzed kilku dni)

  • 9. Data: 2009-06-01 09:50:16
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Posiadasz dokładniejsze dane w tym temacie ?.
    >
    > P.S. W Radiu Maryja słyszałem również że w ataku uczestniczyli również
    > (jeśli dobrze pamiętam) Duńczycy i Niemcy.

    Duńczyków to my mieliśmy atakować; desantem.

  • 10. Data: 2009-06-01 11:26:20
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > podejrzana, gdzie spekulują "szpekulanci". Tolerowana jednak tak, jak
    > alkohol i papierosy, bo przynosi Państwu niezłe dochody.

    Jak byś nie wiedział to dopowiem, że to jest jedyne miejsce dzięki, któremu można
    wręczać łapówki i płacić za różne lewe przekręty całkowicie legalnie. Oczywiście
    legalizując te wypłaty w oczach fiskusa i w ogóle prawa.