-
1. Data: 2015-02-05 15:20:31
Temat: Odnowienie karty debetowej PKP BP/
Od: "news.neostrada.pl" <gs.grzesko @ plusnet.pl>
Witam wszystkich.
Sprawa dotyczy moich teściów. Mieli karty debetowe do konta wspólnego, ważne
do końca stycznia 2015 r. Do dzisiaj nowych kart nie dostali. Wczoraj
teściowa dzwoniła na infolinie do banku i byli chyba zaskoczeni faktem, ze
ktoś nie dostał karty. Nowe karty powinny być maksymalnie w połowie stycznia
u nich w skrzynce. Chcieli juz nawet blokować konto. Dzisiaj teściowa
wybrała się do oddziału banku i tam Pani tez była zaskoczona, ale zaczęła
zwalać winę na operatora pocztowego. Tym operatorem jest Inpost. Zaczęła tez
coś opowiadać teściowej, że nie ma się co obawiać, bo i tak PIN do karty
jest inny niż był do tej pory.
I teraz zacząłem się zastanawiać. Jeśli PIN ma być inny, to rozumiem, że tez
w takim razie był wysłany pocztą (konto jest tradycyjne, bez obsługi przez
internet). Jeżeli tak, to z wielkim prawdopodobieństwem można uznać, że i ta
przesyłka zaginęła.
Co teraz robić? Pisać do banku i/lub Inpostu?
Blokować konto?
Grzesiek
-
2. Data: 2015-02-05 18:47:39
Temat: Re: Odnowienie karty debetowej PKP BP/
Od: tom <t...@n...wp.pl>
Pisanie do Inpostu nic nie da, nalezy zglosic sprawe np na infolinii
banku, zablokuja wyslana karte, nastepnie wystapic o nowa karte, mozna
zasugerowac zmiane operatora pocztowego na poczte polska, moze sie
dostosuja.