  • 21. Data: 2011-01-05 08:08:31
    Temat: Re: Odp: Duplikat karty według Polbanku
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 5 Jan 2011 07:49:44 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Chodzi o to, że według TOiP za tę samą czynność tylko różnie zapisaną raz
    > bank chce opłaty a raz nie.

    No ale w czym problem? Jak ukradną to bank idzie ci na rękę i wydaje nową
    kartę za darmo. A jak sobie pociąłeś nożyczkami dla zabawy (albo chcesz do
    klaserka) to płać. Pytanie co robią w przypadku uszkodzenia (w sumie opłata
    jest tylko gdy karta zostanie wydana na _wniosek posiadacza_, jak
    zawnioskuje oddział to powinno być za darmo ;)).

    --
    Kojer

  • 22. Data: 2011-01-05 08:38:18
    Od: luc <b...@g...net>

    On 5 Sty, 09:08, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Dnia Wed, 5 Jan 2011 07:49:44 +0000 (UTC), xbartx napisa (a):

    > No ale w czym problem? Jak ukradn to bank idzie ci na r k i wydaje now
    > kart za darmo. A jak sobie poci e no yczkami dla zabawy (albo chcesz do
    > klaserka) to p a . Pytanie co robi w przypadku uszkodzenia (w sumie op ata
    > jest tylko gdy karta zostanie wydana na _wniosek posiadacza_, jak
    > zawnioskuje oddzia to powinno by za darmo ;)).

    Powiedziałem, że karta się zużyła (wytarty pasek), bo nadawała się
    tylko do transakcji internetowych.
    Opłaty nie pobrali.

    pzdrwm
    luc

  • 23. Data: 2011-01-05 08:47:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 09:08:31 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > No ale w czym problem?

    Chodzi o to, że jak ukradną kartę to się zastrzega i dostaję nową -
    przynajmniej tak jak w każdym normalnym banku, bo w Polbanku dostaniesz
    "duplikat". Jeżeli jednak sam popsułeś sobie kartę i zawnioskujesz o
    duplikat, to zapłacisz i dostaniesz "duplikat" a la Polbank czyli po
    prostu zastrzegą Twoją kartę i wydadzą Ci nowy plastik z nowym numerem,
    który jakby nie patrzeć i go naciągać duplikatem nie jest.
    Czy to jest problem tego nie wiem. W normalnych bankach są mniej więcej
    jasne zapisy:

    Wydanie nowej karty w miejsce skradzionej/zgubionej/zastrzeżonej = xx pln
    Wydanie duplikatu karty na wniosek klienta = xx pln

    --
    xbartx

  • 24. Data: 2011-01-05 17:26:10
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-04 23:45, luc pisze:

    > Ten typ tak ma... U mnie stara karta (już przeterminowana) wisi jako
    > dodatkowa, nieaktywna. Podobnie było, gdy onegdaj zamówiłem duplikat -
    > poprzednia, niesprawna karta wisiała dłuuugo. Aż wyparła ją
    > następna ;-)

    A pytanie z innej beczki: zdarzyło się komuś z Was dostać najpierw PIN,
    a dopiero później kartę? PIN dostałem dwa dni temu, karty (duplikatu)
    nie mam do dziś.

  • 25. Data: 2011-01-05 17:42:24
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 18:26:10 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

    > A pytanie z innej beczki: zdarzyło się komuś z Was dostać najpierw PIN,
    > a dopiero później kartę? PIN dostałem dwa dni temu, karty (duplikatu)
    > nie mam do dziś.

    Mi przy pierwszej karcie. Pin przyszedł w miarę szybko, karta jakiś tydzień
    później. A wogóle to pierwszy przyszedł pin do teleserwisu (jeszcze chyba
    nikt mnie o niego nie zapytał).

    --
    Kojer

  • 26. Data: 2011-01-06 14:15:12
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 05 Jan 2011 18:42:24 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > A wogóle to pierwszy przyszedł pin do teleserwisu
    > (jeszcze chyba nikt mnie o niego nie zapytał).

    Teraz już musisz go mieć, bo inaczej przez telefon nic nie załatwisz,
    nawet "duplikatu" karty he he.

    Xenocide

  • 27. Data: 2011-01-11 07:37:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    No i tydzień minął a ja dalej bez karty. Tak się właśnie ugotowałem
    zamawiając "duplikat" karty w Półbanku.

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2011-01-12 15:19:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-11 08:37, xbartx pisze:

    > No i tydzień minął a ja dalej bez karty. Tak się właśnie ugotowałem
    > zamawiając "duplikat" karty w Półbanku.

    Ja już z miesiąc czekam. Dostał ktoś ostatnio pocztą Golda? Parę
    miesięcy temu dostałem pierwszego Golda - poleconym, teraz duplikat coś
    nie chce dotrzeć, a konsultantka zarzekała się, że Goldy są wysyłane
    listami zwykłymi.

  • 29. Data: 2011-01-13 09:20:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 16:19:08 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > miesięcy temu dostałem pierwszego Golda - poleconym, teraz duplikat coś
    > nie chce dotrzeć, a konsultantka zarzekała się, że Goldy są wysyłane

    Ja dostałem wczoraj tylko PIN. Co lepsze zadzwonił ktoś z Polbanku i do
    mojej nieaktywnej karty chciał mi coś wcisnąć. Jak mu powiedziałem, że
    zamówiłem sobie ich "duplikat" to powiedział, że ma nadzieję iż szybko
    dostanę nową kartę i wtedy zadzwoni.

    --
    xbartx

  • 30. Data: 2011-01-13 09:31:49
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 09:20:47 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > mojej nieaktywnej karty chciał mi coś wcisnąć. Jak mu powiedziałem, że
    > zamówiłem sobie ich "duplikat" to powiedział, że ma nadzieję iż szybko

    O ile pamiętam to jakąś strukturę proponują (składka ściągana z karty).

    --
    Kojer