  • 21. Data: 2002-02-10 21:39:37
    Temat: Re: Odp: Odp: inteligo przetwarza ?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a w...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > taką kasę za doręczenie przesyłki Inteligo to:
    > 1. Masterlink byłby najlepiej płacącą firmą w tej branży w Polsce. Nie
    > znam firmy dającej takie prowizje. Chyba, że procedura doręczenia
    > przesyłki nakłada na kuriera obowiązek skutecznego skontaktowania się
    > z odbiorcą telefonicznie z jego własnego telefonu. Ale w moim (i moich
    > znajomych) przypadku telefonowano z biura lokalnego
    > przedstawicielstwa. 2. Masterlink dokładałby do całego interesu.
    > Również nie znam szczegółów umowy ale z doświadczenia (i przecieków)
    > wiem, że Inteligo może płacić za taką przesyłkę w granicach 7 - 9,5

    Hmmm, 4zł za punk to dużo??? T ow takim razie nie masz zielonego pojęcia
    jak funkjonują takie 1-osobowe firmy transportowe. A o 4 zł wiem z 2 źródeł
    więc to pewnie prawda, zresztą kurier raczej by zaniżył swój zysk niż
    podałby mi większy niż to mam miejsce w rzeczywistości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."
    La Rochefoucauld

  • 22. Data: 2002-02-11 07:15:01
    Temat: Odp: Odp: Odp: inteligo przetwarza ?
    Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > więc to pewnie prawda, zresztą kurier raczej by zaniżył swój zysk niż
    > podałby mi większy niż to mam miejsce w rzeczywistości.

    Tak. Uwierz, że 4 zł za punkt to naprawdę dużo.
    Powiedziałem, że być może rzeczywiście tak jest ale to znaczy, ze Masterlink
    byłby jedną z najlepiej płacących firm kurierskich w Polsce.
    A przy tak niskiej cenie za paczkę jaką płaci najprawdopodobniej Inteligo -
    byłoby to nieopłacalne dla Masterlinka.
    Weź pod uwagę koszty związane z etykietowaniem, sortowaniem, transportem
    liniowym, kopertą BizPaka, itd...

    Pozdrawiam,

    Wojciech Rejmak

  • 23. Data: 2002-02-11 16:59:07
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: inteligo przetwarza ?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze w...@p...onet.pl:

    > Tak. Uwierz, że 4 zł za punkt to naprawdę dużo.

    Zaczynam wierzyć że inne firmy płacą mniej, dlatego niestety coraz trudniej
    utrzymać firmę transportową :((

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)