  • 1. Data: 2011-07-20 21:48:58
    Temat: Odp: Re: Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
    Od: Zadowolona <k...@g...com>

    Czytam i jestem przerażona, że jak o kimś napisać pozytywnie to od razu jest to
    podjerzane i słyszy się jedyni setk wyzwisk i grubiańskich żartów. Czy narzekanie to
    nasz sport narodowy?
    Miło było przeczytać coś pozytywnego, ale potem te komentarze poniżej krytyki...

    A tak z ciekawości sprawdziłam, że te posty iż HP to oszustka na pierwszych miejscach
    to pisała jedna i ta sama osoba, tym samym tekstem. No cóż każdy mści się jak może,
    tylko ciekawe za co?

    Lubię sobie sama wyrabiać opinię, więc jak możesz Mariusz to prześlij mi proszę
    namiary na tą Panią.

    Pozdrawiam myślacych pozytywnie

    Zadowolona (z życia i nie tylko)

  • 2. Data: 2011-07-20 22:07:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zadowolona napisał(a) :
    > Czytam i jestem przerażona, że jak o kimś napisać pozytywnie to od razu jest to
    podjerzane i słyszy się jedyni setk wyzwisk i grubiańskich żartów. Czy narzekanie to
    nasz sport narodowy?

    Nie, nie sport. Od kiedy pierwszy raz piszący na grupie, ukrywający
    się raz pod nickiem mariusz, innym razem Zadowolona, piszący z tej
    samej sieci, to zawsze węszymy szwindel. Szczególnie że piszący te
    pochwalne teksty niedouczeni spindoktorzy chwytają się prymitywnych
    metod łatwych do wykrycia. Często polecane osoby są pożałowania
    godnymi "specjalistami". Jak w tym wypadku, to możemy się tylko
    domyślać. Wpisy np. tu nie pozostawiają raczej cienia wątpliwości:
    http://www.sukcesfinansowy.pl/forum-bankowe/8328-hon
    orata-piersa-fundusze-generali-czy-ta-pani-oszust.ht
    ml

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2011-07-20 23:16:42
    Temat: Re: Re: Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Zadowolona" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    2000goo.googlegroups.com...

    >Czytam i jestem przerażona

    Oj, dopiero bedziesz jak kolega "Q" to przeczyta - LOL

  • 4. Data: 2011-07-21 10:16:13
    Od: "V.Moth" <c...@g...com>

    On 20 Lip, 23:48, Zadowolona <k...@g...com> wrote:
    > Zadowolona (z życia i nie tylko)

    Juz nie Zolta?

  • 5. Data: 2011-07-21 17:28:51
    Od: Zadowolona <k...@g...com>

    Drogi Zbyszku,

    Po pierwsze nie mam nic wspólnego z Mariuszem.
    Po drugie czas stażu na forum nie dowodzi ani prawdziwości ani
    trafności wyrażanych opinii.

    A teraz zastosujmy Twoja maksymę [Człowiek zaczyna używać dopiero
    wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.] w naszym
    przypadku.
    Trochę poszperałam w internecie i opinii pozytywnych pisanych w
    różnych miejscach (także w gazetach a nie ogólnodostępnych forach)
    przez różnych ludzi o Tej Pani Honoracie jest dość dużo. Zwykle jednak
    jej nazwisko nie jest w nagłówku, więc nie pojawiają się na pierwszych
    miejscach w wyszukiwarce. Sprawdź sam.
    Co do opinii negatywnej, na którą się powołujesz to właściwie jest
    jedna jedyna, powtórzona na wielu poratalch, z nazwiskiem i
    posądzieniem o oszustwo ze znakiem zapytania (taka dziennikarska
    sztuczka by nie można było oskarżyć wyrażajacego opinię o
    oszczerstwo). Jak jej się dokładniej przyjrzeć to wygląda tak jakby
    mścił się jakiś były współpracownik. Zarzuty też są śmieszne - brak
    możliwości dodzwonienia. Ile razy ktoś nie mógł się do Ciebie
    dodzwonić, bo byłeś na spotkaniu albo na randce? Czy wtedy ktokolwiek
    oskarżał Cię o oszustwo? Ponadto żal o jakieś niezapłacone pieniądze,
    może nie tyle niezapłacone, co takie, których nie udało się wyłudzić?
    Tego nie wiemy.

    Mnie w komentarzach uderzyła wulgaroność i seksualne niewyżycie
    użytkowników, które przywodzą mi na myśl odważnych przed komputerem a
    w rzeczywistości nieśmiałych impotentów, bojących się kobiet, bo na
    codzień brak im męskości. Takie protezowanie ego w internecie.

    Jedyne rozwiązanie sporu to spotkanie się z Panią Honoratą i
    sprawdzenie jej kompetencji w realu, co mam zamiar uczynić. Czekam
    jedynie na kontakt od Mariusza - jeżeli jest realny to pewnie się
    odezwie a może znajdę kontakt gdzieś indziej.
    Dam znać z wrażeń.

    Pozdrowienia

    Zadowolona Żółta choć na codzień Zielona (w zależności od humoru)

  • 6. Data: 2011-07-21 18:02:05
    Od: "m4rkiz" <m...@g...com>

    "Zadowolona" <k...@g...com> wrote in message

    >po pierwsze nie mam nic wspólnego z Mariuszem.

    poza 'zupelnie przypadkowym' zainteresowaniem osoba
    Honoraty Piersy (czy jak ja sie odmienia, opisywanej tu jako oszustka)

    oraz kolejnym 'przypadkiem' macie tego samego dostawce internetu

    >Po drugie czas stażu na forum nie dowodzi ani prawdziwości ani
    >trafności wyrażanych opinii.

    po pierwsze to nie jest forum
    po drugie fakt ze uwazasz ze piszacy na ta grupe to debile ktorzy
    po nieudolnych probach zareklamowania tej baby beda sie pchali
    drzwiami i oknami swiadczy o tym ze nie masz pojecia nie tylko
    'gdzie' ale tez 'co' robisz

    >Jedyne rozwiązanie sporu to spotkanie się z Panią Honoratą i
    >sprawdzenie jej kompetencji w realu, co mam zamiar uczynić.

    ja tam wybieram olanie osoby pani honoraty, bo nawet gdybym mial
    korzystac z uslug 'doradcow' to ni chu-chu nie widze powodu zeby
    chociaz zastanawiac sie nad osoba o watpliwej reputacji ktora
    nie potrafi nawet porzadnie zaspamowac lub tego zlecic...

  • 7. Data: 2011-07-21 20:20:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "m4rkiz" <m...@g...com> writes:

    > poza 'zupelnie przypadkowym' zainteresowaniem osoba
    > Honoraty Piersy (czy jak ja sie odmienia, opisywanej tu jako oszustka)
    >
    > oraz kolejnym 'przypadkiem' macie tego samego dostawce internetu

    Nie zeby to byla kompletna lista tych "przypadkow" oczywiscie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2011-07-22 23:07:43
    Temat: Re: Dobry doradca finansowy - Honorata Piersa
    Od: Zadowolona <k...@g...com>

    Otrzymałam numer, zadzwoniłam, umówiłam się na przyszły tydzień na
    spotkanie.

    Co dalej zobaczymy...

    Miłego weekendu, WSZYSTKIM

    Pozdrawiam

    Nadal Zadowolona

  • 9. Data: 2011-07-26 13:09:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czytam i jestem przerażona, że jak o kimś napisać pozytywnie to od razu
    > jest to podjerzane

    Wiesz co to spam?
    Wiesz, ze to bardzo a-fe i bee spamowac grupy?

    > i słyszy się jedyni setk wyzwisk i grubiańskich żartów.

    A bezczelny spam Ci nie przeszkadza?
    No to do garow, tepa, wyimaginowna babo
    kolejno instancjo wyimaginowanego Mariusza,
    personifikacjo gowna, itd...

  • 10. Data: 2011-07-26 14:22:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Q <n...@s...pl> wrote on 2011-07-26_15:09

> [...]
    >
    > A bezczelny spam Ci nie przeszkadza? No to do garow, tepa,
    > wyimaginowna babo kolejno instancjo wyimaginowanego Mariusza,

    Wiesz co, Q ?

    Tu nie jest przyjęte używanie takiego języka - niezależnie od
    racji, które za Tobą stoją (albo leżą...).

    Więc jak koniecznie chcesz się rozładować w ten sposób, to do Onetu.

    witrak()