  • 41. Data: 2005-03-04 22:26:09
    Temat: Re: Odp: Stanowisko mBanku
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 03/04/2005 10:29 PM, Użytkownik Adam Sito napisał:

    > Może dlatego, że firmowy serwer mBanku nie obsługuje grup dyskusyjnych?
    > Ja też mam adres firmowy, ale na grupy nic się z tego wysłać nie da.

    Przeciez w pole From moze wpisac co chcesz... Wysylac z Onetu czy Gazety
    (jak ja) a podac adres wymyslony (jak ja) lub firmowy

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 42. Data: 2005-03-05 09:17:02
    Temat: Re: PSEDUOStanowisko mBanku
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paulina Rutkowska" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:d09sib$13r$1@inews.gazeta.pl...
    > Nasze plany nie przewidują zwiększenia opłat za przelewy.
    >
    > 2005 będzie rokiem dalszego poszerzania oferty, nie tylko depozytowej, ale
    > także kredytowej, inwestycyjnej i ubezpieczeniowej oraz doskonalenia i
    > zwiększania funkcjonalności kanałów dystrybucji.
    >
    > Pozdrawiam
    > Paulina Rutkowska
    > Rzecznik Prasowy mBanku

    Moim zdaniem te dyskusje o podwyższeniu opłat za przelewy nie mają sensu, bo
    przy dzisiejszej konkurencji na rynku taki ruch jest niemożliwy (klienci
    może i zostaliby w mBanku, ale założyliby drugie konto oferujące przelewy
    free na które robiliby jeden przelew z mBanku i resztę przelewów z tamtego
    konta). mBank na pewno dobrze o tym wie i raczej nie sądzę, by podwyższył
    opłaty za przelewy.

  • 43. Data: 2005-03-05 19:22:00
    Temat: Re: mbank - droższe przlewy 1PLN
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 02 Mar 2005 12:14:05 +0100, gornik <g...@g...w.pl> wklepał(-a):

    >A w promocji będą jeszcze darmowe wieczory i weekendy
    >
    >BP,MSPANC

    Ale co ja mogę zrobić z tymi darmowymi wieczorami?

    Również MSPANC

  • 44. Data: 2005-03-06 07:31:54
    Od: "klon" <k...@h...pl>

    > Moim zdaniem te dyskusje o podwyższeniu opłat za przelewy nie mają sensu,
    > bo przy dzisiejszej konkurencji na rynku taki ruch jest niemożliwy
    > (klienci

    Oj jest. NIe jest tajemnicą że mbank z biedronki chce zostać prawidziwym
    sklepem, zwiększa ilość usług (tzn ich zdaniem wartość dodaną) itd.
    Podniesienie cen za usługi standardowe jest nieuniknione i z tego co wiem
    planowane.
    Pamiętacie jak zaklinali się że będzie free, a potem było 0.5PLN? Teraza
    mówią że nie podniosą, więc logika i historia wskazuje, że podniosą.

    Klonowski

  • 45. Data: 2005-03-06 16:12:00
    Temat: Re: Stanowisko mBanku
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 4 Mar 2005 11:21:07 +0000 (UTC), "Paulina Rutkowska"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Paulina Rutkowska
    >Rzecznik Prasowy mBanku

    Wygląda wiarygodnie, więc zapytam: czy możesz podać czas, przez jaki
    jeszcze opłaty za przelewy pozostaną na obecnym lub niższym poziomie?

    O ile sobie przypominam nikt w tej grupie nie stwierdził, że w mBanku
    przelew z konto osobistych _teraz_ kosztuje 1 zł, a jedynie, że
    _będzie_ tyle kosztował.
    Czy dużą trudność sprawiłoby ustosunkowanie się do twierdzenia, które
    zostało wyrażone zamiast do tego, które nie było?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 46. Data: 2005-03-06 16:58:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    klon <k...@h...pl> wrote:
> [...]
    > Pamiętacie jak zaklinali się że będzie free, a potem było 0.5PLN?
    > Teraza mówią że nie podniosą, więc logika i historia wskazuje, że

    Ja pamietam, ze podnoszac oplate byli wciaz konkurencyjnbi w stosunku do
    konkurencji. Podwyzszajac do 1 zl juz nie beda, a co za tym idzie mogliby
    spodziewac sie masowej ucieczki klientow.
    Co kto lubi - im wyszlo, ze klienci wola oplate 0,5 zl za przelew i wieksza
    bezplatna siec bankomatow.
    Prosze cie kolejny raz. Napisz mi dlaczego podniesienie cen za uslugi
    standardowe jest nieuniknione i kto planuje. Skad masz takie informacje.
    Kiedy zostana wprowadzone oplaty.
    Wiem, ze znowu mi nie odpowiesz, wiem po co to robisz, nie wiem dla kogo to
    robisz. Czy jestes samotnym trollem, czy jest ot jakas zorganizowana akcja
    ;)

  • 47. Data: 2005-03-06 18:39:31
    Od: "klon" <k...@h...pl>

    > Ja pamietam, ze podnoszac oplate byli wciaz konkurencyjnbi w stosunku do
    > konkurencji.

    Masz na myśli VW???????

    > Co kto lubi - im wyszlo, ze klienci wola oplate 0,5 zl za przelew i
    > wieksza bezplatna siec bankomatow.

    Ich prawo. Niech tylko nie wciskają że nie zrobią, bo już tą kartą grali i
    zaprzeczyli WSZYSTKIM swoim obietnicom.

    Klonowski

    PS Zauważ moją klasę, nie odpowiadam na twoje eiptety, mimo to że to ty
    bierzesz od banków pieniądze, więc delikatnie mówiąc opinii twoich nie można
    uznac za w pełni wiarygodne/bezpłatne.

  • 48. Data: 2005-03-06 19:07:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    klon <k...@h...pl> wrote:
    > Masz na myśli VW???????

    VW to konurencja dla mBanku? Nie zartuj.
    Ja pisze o bankach tradycyjnych.

    > grali i zaprzeczyli WSZYSTKIM swoim obietnicom.

    Czesci swoich obietnic. Prowadzenie konta dalej jest free, karta tez. Cos za
    cos.
    Pytam sie po raz kolejny, po raz kolejny nie odpowiadasz. Zadziwiajace

    > PS Zauważ moją klasę, nie odpowiadam na twoje eiptety, mimo to że to
    > ty bierzesz od banków pieniądze, więc delikatnie mówiąc opinii twoich
    > nie można uznac za w pełni wiarygodne/bezpłatne.

    Klase anonimowgo trolla unikajacego odpowiedzi na pytania? Wez przestan.
    Zwlaszcza z "braniem" pieniedzy od bankow za moje opinie. Sa granice
    smiesznosci i wlasnie je przekraczasz.

    Jeszcze raz pytam sie zatem. Jesli wiesz od pracownikow banku, ze maja
    podwyzszyc oplaty - dlaczego sie pytasz w pierwszym poscie kiedy maja byc
    wprowadzone. Jesli wiesz, ze to jest 100% i w ogole - prosze cie raz
    jeszcze - odpowiedz na moje pytania.
    Pytam z prostej przyczyny. Ktos tu klamie. Albo ty, albo ludzie z mBanku,
    ktorych sie o to pytalem. Rozumiesz zatem, ze chce to wyjasnic. Zwlaszcza,
    ze to nie po raz pierwszy powtarza sie ten sam scenariusz. I nie po raz
    pierwszy Troll unika odpowiedzi.

  • 49. Data: 2005-03-07 05:01:30
    Od: "klon" <k...@h...pl>

    > VW to konurencja dla mBanku? Nie zartuj.
    > Ja pisze o bankach tradycyjnych.

    Ups, szkoda że jak piszesz o marmurach, to tego nie zaznaczasz. Bo
    konkurencją dl mbanku są przede wszystkim banki internetowe.

    Jurek

  • 50. Data: 2005-03-07 07:17:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    klon <k...@h...pl> wrote:
    > Ups, szkoda że jak piszesz o marmurach, to tego nie zaznaczasz. Bo
    > konkurencją dl mbanku są przede wszystkim banki internetowe.

    Nie sa. Juz nie.