  • 11. Data: 2002-02-09 11:59:32
    Temat: Re: inteligo przetwarza ?
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a432p2$80e$1@news.onet.pl>, minik wrote:

    > A od kiedy to kurier jest przedstawicielem banku?
    > Czy jak Poczta Polska z opoznieniem dostarczy mi wyciag np z PKO to mam sie
    > obrazic na ten bank?

    Bank wyiera firme kurierska, ktora ma dokumenty dostarczyc. Jesli dana
    firma robi to nieudolnie to coz trzeba zmienic i podpisac umowe z inna. To
    jednak jest zalezn eod banku i tylko od niego.
    Chyba ze sie zupelnie z tego wycofa i kazdy bedzie sam idnywidualnie to
    robil na poczcie :))

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-02-09 12:13:50
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl> (Jaroslaw Andrzejewski)

    Sat, 09 Feb 2002 10:36:29 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> napisał(-a):

    >"Wystąpiło przekroczenie czasu potrzebnego na realizację Twojej
    >operacji. Spróbuj raz jeszcze. Przepraszamy."
    >Jak na 10:35 rano to troche nietypowe.
    leży. Niedawno dzwoniłem i potwierdzili.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2002-02-09 14:14:27
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a w...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dodam, że kurier nie ma ochoty sprawdzać dowodu osobistego i da
    > przesyłkę byle komu... Jakby jakieś menelstwo stało pod klatką, to też
    > byłby w stanie im wydać...

    Dziwisz się??? Dostają 4 zł za punkt. To ledwo starcza na utrzymanie
    samochodu, więc dają komuś z rodziny, zresztą dla mnie to dobrze, ponieważ
    ostatnio odbierałem przesyłkę dla ojca, ponieważ go akurat nie było w domu
    (ale dow. os. miałem).

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Wiarą można manipulować. Tylko
    wiedza jest niebezpieczna." Frank Herbert

  • 14. Data: 2002-02-09 14:33:19
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ostatnio odbierałem przesyłkę dla ojca, ponieważ go akurat nie było w domu

    Posługiwałeś się cudzym DO? To jest dopiero przegięcie, żeby wydać komuś
    przesyłkę na podstawie cudzego dowodu... taki numer to tylko w sądzie mi
    odwalili, ale z bankiem to ja bym sobie nie pozwolił.

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

  • 15. Data: 2002-02-09 18:30:39
    Temat: Odp: inteligo przetwarza ?
    Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > ostatnio odbierałem przesyłkę dla ojca, ponieważ go akurat nie było w domu

    Kto dostaje 4 zł za punkt ? I za jaki punkt - za odbiorcę ?
    Znasz warunki umowy Masterlink - Inteligo ?

    Pozdrawiam,

    Wojciech Rejmak

  • 16. Data: 2002-02-09 18:54:45
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@w...pdi.net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Posługiwałeś się cudzym DO? To jest dopiero przegięcie, żeby wydać
    > komuś przesyłkę na podstawie cudzego dowodu... taki numer to tylko w
    > sądzie mi odwalili, ale z bankiem to ja bym sobie nie pozwolił.

    Wiesz, sprawa jest tylko taka ze to był mój ojciec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
    Frank Herbert

  • 17. Data: 2002-02-09 19:14:12
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > Wiesz, sprawa jest tylko taka ze to był mój ojciec.

    To nie ma żadnego znaczenia. Odebrać miałeś prawo z upoważnienia,
    ale jako _ty_ (kurier powinien spisać numer DO). Nikt nie ma prawa
    posługiwać się cudzym dowodem tożsamości. Czegoś takiego zażądano
    od mojej mamy tylko raz i tylko raz się zgodziła (sąd wieczystoksięgowy
    nie chciał wydać jakiegoś zaświadczenia na upoważnienie i jechałem
    ja z DO mamy). Tylko, że użeranie się z sądem, gdzie na byle świstek
    czeka się miesiącami nie bardzo miało sens, za to jeśli ktoś zrobi
    tam kontrolę, to pewnie będą mieli niezłą chryję, bo w repertorium
    podpisałem się czytelnie... przy nazwisku mamy. :-)

    --
    K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
    private velvet animal oldsmobile mind

  • 18. Data: 2002-02-09 20:10:33
    Temat: Re: Odp: inteligo przetwarza ?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

> [...]

    > Kto dostaje 4 zł za punkt ? I za jaki punkt - za odbiorcę ?
    > Znasz warunki umowy Masterlink - Inteligo ?

    4 zł dostaje kierowca za dowiezienie przesyłki do adresata, więc gdyby miał
    jechać do jednego klienta 2 razy to by musiał dokładać do interesu. Umowy
    między masterlink a inteligo nie znam :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać w pełni
    pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan

  • 19. Data: 2002-02-09 23:03:10
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, sprawa jest tylko taka ze to był mój ojciec.

    W przypadku inteligo TRZEBA się podpisać pod umową, a to już fałszerstwo...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 20. Data: 2002-02-10 14:32:49
    Temat: Odp: Odp: inteligo przetwarza ?
    Od: "Voyt" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > jechać do jednego klienta 2 razy to by musiał dokładać do interesu. Umowy
    > między masterlink a inteligo nie znam :(

    Ale widzę znasz zasady wynagradzania kurierów Masterlinka.
    Ja nie znam. Ale znam tę branżę od podszewki.
    I jedno co mogę powiedzieć to, że jeśli kurier Masterlinka dostawałby taką
    kasę za doręczenie przesyłki Inteligo to:
    1. Masterlink byłby najlepiej płacącą firmą w tej branży w Polsce. Nie znam
    firmy dającej takie prowizje. Chyba, że procedura doręczenia przesyłki
    nakłada na kuriera obowiązek skutecznego skontaktowania się z odbiorcą
    telefonicznie z jego własnego telefonu. Ale w moim (i moich znajomych)
    przypadku telefonowano z biura lokalnego przedstawicielstwa.
    2. Masterlink dokładałby do całego interesu. Również nie znam szczegółów
    umowy ale z doświadczenia (i przecieków) wiem, że Inteligo może płacić za
    taką przesyłkę w granicach 7 - 9,5 zł. Ale oczywiście mogę się mylić.

    Pozdrawiam,

    Wojciech Rejmak