  • 11. Data: 2003-04-11 11:10:49
    Temat: Re: mBank płatny?
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    a czemu mieli by nie robic
    mi w Inteligo raz zrobili debecik :)
    po w Inteligo ponizej 100 zl jak masz na koncie to
    za jego prowadzenie sie placi
    i mialem raz taka sytuacje ze mialem -2 zl z kawalkiem
    bo jeszcze wynagrodzenie nie zdazylo wplynac a
    oni potracili za prowadzenie konta

    pozdrawiam

    Tomek

  • 12. Data: 2003-04-11 11:20:58
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Adam " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A ja odwrócę twoje pytanie , czy jest wymagana minimalna wpłata w mbank?
    > NIe no to jakim cudem będą pobierać opłaty ? Będą Ci robić debety na
    koncie?
    > Ja to tak interpretuję , więc IMO opłat za mbank nie będzie.

    To akurat nie ma nic do rzeczy - moga naliczac oplaty i pobrac je jak cos
    wplynie albo zrobic debet i jak urosnie to maja podstawy zeby to od Ciebie
    jakos sciagnac.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 13. Data: 2003-04-11 11:23:06
    Temat: Re: Odp: mBank płatny?
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    "Krzysiek" <z...@p...onet.pl> wrote in

    > Z tego co wiem, to była chyba niepotwierdzona informacja

    czyli PLOTKA; zapraszam zatem do:

    http://gu.us.edu.pl/index.php?op=artykul&rok=1997&mi
    esiac=5&id=1233&type=norm

    :-)

    Maciek

  • 14. Data: 2003-04-11 11:26:28
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Kazimierz <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał(a):
    <ciach> to maja podstawy zeby to od Ciebie
    > jakos sciagnac.
    Jakoś? Czyli jak?

  • 15. Data: 2003-04-11 11:32:42
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > <ciach> to maja podstawy zeby to od Ciebie
    > Jakoś? Czyli jak?

    Jak sie upra i jak bedzie to warte tego to nawet przy pomocy komornika.

  • 16. Data: 2003-04-11 14:07:59
    Od: n...@p...onet.pl

    > Witam.
    > Czy ktoś może potwierdzić (lub zdementować) informację, jakoby mBank miał
    > wprowadzić w niedługim czasie opłatę za prowadzenie ekonta?

    A czy ktoś może potwierdzić (lub zdementować) informację, jakoby mBank miał
    otworzyć w niedługim czasie filię w Iraku?

    /jakie pytanie - taka odpowiedź/

  • 17. Data: 2003-04-11 15:05:41
    Od: t...@p...onet.pl

    Mimo, że nie należę do entuzjastów mBanku uważam, że wprowadzenie niewielkiej
    opłaty 2-3 zł/mies nie zmieniło by istotnie atrakcyjności ekonta. Dlatego też
    jest to dyskusja o niczym. Ważne są natomiast opłaty za wybieranie kasy z
    bankomatów, za przelewy itp.
    PS. Ile miesięcznie (szczególnie w miesiącach letnich) wydajecie np. na piwo?

  • 18. Data: 2003-04-11 16:47:57
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Czy ktoś może potwierdzić (lub zdementować) informację, jakoby mBank miał
    > wprowadzić w niedługim czasie opłatę za prowadzenie ekonta?
    Niech tylko spróbują...
    no... SPRÓBUJCIE...

    Inan rzecz że ich o takie zapędy nie podejrzewam. Mam nadzieję... grr.

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 19. Data: 2003-04-11 17:41:10
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Mimo, że nie należę do entuzjastów mBanku uważam, że wprowadzenie
    niewielkiej
    > opłaty 2-3 zł/mies nie zmieniło by istotnie atrakcyjności ekonta.

    Atrakcyjnosc moze nie, ale zmieniloby nastawienie do konta. Teraz jest
    opinia, ze mBank jest fajny, bo wszystko* masz za darmo, a jak bedzie oplata
    (niewazne w jakiej wysokosci) to nastawienie sie zmieni.

    *chodzi o podstawowe uslugi - prowadzenie konta, przelewy

  • 20. Data: 2003-04-17 00:52:56
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > PS. Ile miesięcznie (szczególnie w miesiącach letnich) wydajecie np. na
    piwo?

    Tak, też mnie to czasem zastanawia - ludziska lekką ręką wydają spore kwoty
    na jakieś duperele, a kiedy mają wydać na jakąkolwiek czynność bankową
    choćby
    0,50 gr to krew im w żyłach zastyga ;)

    Pozdrawiam
    Piotrek