  • 1. Data: 2008-05-10 09:37:36
    Temat: Odpornosc polskiego banku na zmaine adresu delikwenta.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Trzeci rok dostaję cudze wyciągi, bo głąby w jednym z banków umieją zmienić kolor
    kropki, ale nie umieją zmienić adresu
    klientowi.
    Zaczyna mnie trochę krew zalewać, bo coś zginie i bedzie na mnie ("kto ... cudzą
    korespondencję...").
    Pacjent załamuje ręce, ale twierdzi, że zrobił wszytko co można.
    Może ja mogę zrobić jakiś ruch jako pokrzywdzony (bo po co mi cudze listy skrzynkę
    zapychają)?
    Machnąć jakimś solidnym konkretnym paragrafem w ten bank?
    THX

  • 2. Data: 2008-05-10 09:41:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    666 pisze:
> [...]
    zapychają)?
    > Machnąć jakimś solidnym konkretnym paragrafem w ten bank?

    Napiszcie obaj skargi do GIODO?

  • 3. Data: 2008-05-11 08:48:47
    Od: Ra <w@stopce>

    666 pisze:
    > Trzeci rok dostaję cudze wyciągi, bo głąby w jednym z banków umieją zmienić kolor
    kropki, ale nie umieją zmienić adresu
    > klientowi.
    a co za bank ? może mille ? bo ja tak miałem tylko byłem tym który nie
    dostawał listów bo szły gdzieś do częstochowy

  • 4. Data: 2008-05-11 08:51:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 11 maj 2008 10:48
    (autor Ra
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <4826b2ed$0$15104$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > a co za bank ? może mille ? bo ja tak miałem tylko byłem tym który nie
    > dostawał listów bo szły gdzieś do częstochowy

    No przecie napisał, że ten co se kolor kropki zmieniał :D

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 5. Data: 2008-05-11 22:54:37
    Od: "Mario" <n...@n...pl>

    > Trzeci rok dostaję cudze wyciągi

    Ja bym zgłosił się do nich z groźbą podjęcia stosownych środków w związku z:

    - przesyłaniem niezamówionej korespondencji - UOKiK
    - łamaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych
    (ujawnianie danych osobowych osobom trzecim) - GIODO
    - łamaniem prawa bankowego (ujawnianie stanu konta osobom trzecim) - UOKiK

    A potem postraszeniem dziennikarzami :-)

    Powinno pomóc.