  • 11. Data: 2005-08-16 22:40:39
    Temat: Re: Odsetki KK
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Amigo40" <a...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
    news:67da.00000111.43025a6b@newsgate.onet.pl...

    > W taki sposób odsetki nalicza tylko Bank Millennium co
    > jest wielkim plusem dla
    > tego banku

    Uściślenie: tylko w przypadku Visa Economic. Przy starych VC
    i AmEx-ach Millennium wali po kieszeni, jak inne banki (do
    niedawna 30 proc. w skali rocznej nawet).

    A.

  • 12. Data: 2005-08-16 22:45:28
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    > Mam do splacenia w dniu Y kwote X. Splacam w terminie
    > dzien miusy Y kwote X minus 1zl. Od jakiej sumy bank
    > naliczy mi odesetki ?

    Do dnia spłaty - od kwoty X. Po tym dniu od 1 zł.

    A.

  • 13. Data: 2005-08-16 22:51:11
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    napisał w wiadomości

    > hmmm, może tak

    Jeszcze prościej: niespłacona karta w 100 proc. - odsetki
    liczone od całości zadłużenia (od chwili powstania tego
    zadłużenia - tak jak przy korzystaniu z kredytu
    odnawialnego).

    A.

  • 14. Data: 2005-08-16 22:54:49
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:ddtpkv$mj1$1@news.onet.pl...

    > Czyli reklama w ulotce banku jest oszustwem. Super bank

    Literalnie rzecz biorąc, informacja z ulotki jest zgodna z
    prawdą. Spłacisz 5 proc., a bank naliczy Ci odsetki od
    pozostałych 95 proc. Plus (o czym już bank nie informuje tak
    głośno i wyraźnie) od 100 proc. do dnia spłaty. :) Trzeba
    uważać :).

    A.

  • 15. Data: 2005-08-17 05:48:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Amigo40" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > :

    Dobrze

    Dobrze myslisz tylko zapominasz o jednym drobiazgu - patrz nizej

    > Czyli reklama w ulotce banku jest oszustwem. Super bank

    Reklama jest tak "prawdziwa' jak tylko prawdziwe sa reklamy...;-)
    Przyjmijmy taki tok rozumowania:
    - placac KK zaciagasz kredyt w momencie placenia
    - od tego kredytu licza ci odsetki codziennie
    - zadluzenie narasta bo wykonujesz nastepne transakcje
    - od kazdej transakcji pojawiaja sie nowe odsetki, bo jest nowe zadluzenie
    - jesli splacisz 100% wyciagu w terminie to bank ANULUJE ci wszystkie te
    odsetki
    - jesli nie splacisz calosci to bank NIE ANULUJE tych odsetek - musisz
    zaplacic zalegle odsetki od przeszlych transakcji a potem juz tylko (tak jak
    w reklamie) odsetki od kwoty niesplaconej.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2005-08-17 07:22:27
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam ,

> [...]
    jak
    > w reklamie) odsetki od kwoty niesplaconej.

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Już myślałem że bedzie to super KK, a to
    tylko reklama :(

    --
    Również pozdrawiam
    Marcin_P

  • 17. Data: 2005-08-17 17:09:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Już myślałem że bedzie to super KK, a to
    > tylko reklama :(

    A tymczasem jest to zwykla KK - wiekszosc bankow tak liczy.
    Sa banki ktore licza mniej korzystnie (Citi ?)
    Sa banki ktore licza korzystniej - Visa Economic Millennium ma odsetki
    liczone nie od dnia zakupu lecz od dnia wygenerowania wyciagu.

    A najkorzystniej jest zadluzac sie w kredycie odnawialnym/debecie
    dopuszczalnym twojego RORu zamiast na KK.

    --
    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2005-08-17 18:40:07
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > A najkorzystniej jest zadluzac sie w kredycie
    > odnawialnym/debecie
    > dopuszczalnym twojego RORu zamiast na KK.

    Optymalny układ: na bieżąco zadłużać się kartą, następnie
    spłacać ją całkowicie z odnawialnego.

    A.

  • 19. Data: 2005-08-17 18:58:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Amnesiak wrote:
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Optymalny układ: na bieżąco zadłużać się kartą, następnie
    > spłacać ją całkowicie z odnawialnego.

    Optymalny zwłaszcza w sytuacji, gdy oprocentowanie karty jest niższe od
    kredytu :-D

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-08-17 19:15:31
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:de01dt$mk$1@inews.gazeta.pl...

    > Optymalny zwłaszcza w sytuacji, gdy oprocentowanie karty
    > jest niższe od
    > kredytu :-D

    Podasz przykład? Zresztą nawet w takim przypadku układ może
    być optymalny (jeśli różnica w oprocentowaniu nie jest
    duża).

    A.