  • 31. Data: 2005-08-17 21:22:54
    Temat: Re: Odsetki KK
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 17 Aug 2005 23:10:09 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Nie chce mi się grzebać dzisiaj po cennikach, ale spokojnie jutro znajdę Ci
    >KO (z prowizją i %) oraz KK, która to para obali Twoją regułkę. Nie
    >przyjmujesz do wiadomości, że to co piszesz *nie jest* uniwersalne? Tak
    >*praktycznie* jak i *teoretycznie*.

    Na przykład pożyczka w Eurokoncie: "od 19,25%", KK Invest Bank 15%

  • 32. Data: 2005-08-17 21:25:41
    Od: trainer <t...@p...org>

    Glenn wrote:

> [...]
    > KO (z prowizją i %) oraz KK, która to para obali Twoją regułkę. Nie
    > przyjmujesz do wiadomości, że to co piszesz *nie jest* uniwersalne? Tak

    znajdz proszę taką parę - też będę czekać :-)

    a może prościej napisać, ze w pierwszym odruchu nie wziales pod uwage
    GP, stąd powstało zdanie

    "Optymalny zwłaszcza w sytuacji, gdy oprocentowanie karty jest niższe od
    kredytu"

    ale w realnych warunkach oprocentowanie karty musiałoby być o wiele
    niższe od kredytu, poza tym część spłaty trzeba by i tak wykonać w
    ramach kwoty minimalnej, więc nie wystarczy warunek przedstawiony w
    pierwszym mailu!
    zaczynamy dryfować jak nasz grupowy lingwista?

  • 33. Data: 2005-08-17 21:32:01
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 17 Aug 2005 23:25:41 +0200, trainer <t...@p...org>
    wrote:

    >znajdz proszę taką parę - też będę czekać :-)

    zerknij na mojego posta 3 minuty wczesniej. przelicz uwzgledniajac GP.

    >zaczynamy dryfować jak nasz grupowy lingwista?

    a kto to taki?

    G.

  • 34. Data: 2005-08-17 21:32:32
    Od: trainer <t...@p...org>

    Piotr Gralak wrote:

    > Na przykład pożyczka w Eurokoncie: "od 19,25%", KK Invest Bank 15%

    no ale co, czy opłaca się nie spłacić tej KK w terminie mając możliwość
    wzięcia pożyczki z Eurokonta?

  • 35. Data: 2005-08-17 21:38:13
    Od: trainer <t...@p...org>

    Piotr Gralak wrote:

    > a kto to taki?

    człowiek który w tasiemcowym wątku próbował dowieść, że "do you speak
    English?" to forma niepoprawna i odpowiada m/w "twoja mówić angielski?"
    odwracał kota ogonem tygodniami, ale trafił na wytrwałego myśliwego,
    który go ładnie wypunktował.

    pozdr
    trainer

  • 36. Data: 2005-08-17 21:46:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a może prościej napisać, ze w pierwszym odruchu nie wziales pod uwage
    > GP, stąd powstało zdanie

    A może prościej doliczyć jeszcze prowizję za KO? KK bez opłaty rocznej
    widziałam, ale KO bez prowizji nie.

> [...]
    > pierwszym mailu!
    > zaczynamy dryfować jak nasz grupowy lingwista?

    Sam dryfujesz - chociaż do kolegi gardłującemu przeciwko "Do you speak
    English?" rzeczywiście na razie Ci daleko :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 37. Data: 2005-08-17 21:50:20
    Od: trainer <t...@p...org>

    Glenn wrote:

    > A może prościej doliczyć jeszcze prowizję za KO? KK bez opłaty rocznej
    > widziałam, ale KO bez prowizji nie.

    http://www.mbank.com.pl/oferta/kredyty/kredyt/index1
    .html

    > Sam dryfujesz - chociaż do kolegi gardłującemu przeciwko "Do you speak
    > English?" rzeczywiście na razie Ci daleko :-)

    ok, czekamy do jutra na tę parkę, na razie nie podgrzewam tematu :P

    pozdro
    trainer

  • 38. Data: 2005-08-17 22:00:37
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:de095t$430$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie chce mi się grzebać dzisiaj po cennikach, ale
    > spokojnie jutro znajdę Ci
    > KO (z prowizją i %) oraz KK, która to para obali Twoją
    > regułkę.

    Spokojnie czekam :).

    > Nie
    > przyjmujesz do wiadomości, że to co piszesz *nie jest*
    > uniwersalne? Tak
    > *praktycznie* jak i *teoretycznie*.

    Nie interesuje mnie tu metafizyka, tylko praktyka.

    A.

  • 39. Data: 2005-08-17 22:32:14
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 17 Aug 2005 23:32:32 +0200, trainer <t...@p...org>
    wrote:

    >no ale co, czy opłaca się nie spłacić tej KK w terminie mając możliwość
    >wzięcia pożyczki z Eurokonta?

    a to juz zależy od tego, jak długo zamierzasz utrzymywać zadłużenie :)
    trzeba by popodstawiać konkretne liczby i przeliczyć, po jakim
    dokładnie czasie się zaczyna opłacać, ale tak ogólnie ujmując - jak
    spłacisz za parę dni zadłużenie w Eurokoncie, to pewnie się opłaca
    spłacić nim kartę zyskując GP, ale jak będziesz miał to zadłużenie x
    miesięcy to już nijak się nie opłaca - lepiej utrzymywać je na karcie.

    G.

  • 40. Data: 2005-08-17 23:06:27
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od tej reguły są wyjątki. Sprawdź oprocentowanie kredytu np. w Pekao
    > S.A. Jest sporo kart kredytowych z mniejszym oprocentowaniem.

    Od tej reguly tymczasowy wyjatek moze chyba tylko wygenerowac
    promocyjne oprocentowania na kartach Rajfiego - 6,5%. Przy typowym
    2-cyfrowym oprocentowaniu KK, raczej regula sie zawsze sprawdzi.

    marekz