  • 1. Data: 2011-08-22 07:47:27
    Temat: Odsetki będą bez podatku?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Jak dowiadujemy się z notki
    http://podatki.onet.pl/odsetki,19923,4826585,1,prasa
    -detal
    jest projekt zniesienia w ogóle podatku od odsetek lokat dla osób
    fizycznych.

    No cóż, zbliżają się wybory i trzeba pokazać marchewkę.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2011-08-22 07:55:36
    Temat: Re: Odsetki będą bez podatku?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j2t1hb$q0t$1@news.onet.pl...
> [...]
    -detal
    > jest projekt zniesienia w ogóle podatku od odsetek lokat dla osób

    a po wyborach przypomną sobie o poprzednim projekcie

    erator/

  • 3. Data: 2011-08-22 08:46:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sie, 09:55, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisa w
    > wiadomo cinews:j2t1hb$q0t$1@news.onet.pl...

    a-detal

    > a po wyborach przypomn sobie o poprzednim projekcie

    Pewno jeszcze zaczna ponownie zapowiadac rezygnacje z abonamentu
    rtv :P

  • 4. Data: 2011-08-22 08:58:02
    Od: "Piotr P." <p...@g...comTOTEZ>

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Pewno jeszcze zaczna ponownie zapowiadac rezygnacje z abonamentu
    > rtv :P

    I reformę/likwidację KRUS :)

  • 5. Data: 2011-08-22 09:02:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Piotr P." <p...@g...comTOTEZ> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4e521a22$...@n...home.net.pl...

    > I reformę/likwidację KRUS :)

    Nie będzie także podatku od zysków kapitałowych oraz obniżą grawitację o
    dziesięć procent.

  • 6. Data: 2011-08-22 10:27:47
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości grup dyskusyjnych:4e521a22$...@n...home.net.pl...

    > Nie będzie także podatku od zysków kapitałowych oraz obniżą grawitację o
    Ale wessanie 200mld z OFE nie jest juz takie abstrakcyjne ;) - patrz Fedak

  • 7. Data: 2011-08-22 11:33:07
    Od: z <z...@g...pl>

    Piotr P. pisze:

    > I reformę/likwidację KRUS :)

    Z całym szacunkiem dla "szanownych biznesmenów"
    Nie macie bladego pojęcia o krusie i dochodach, świadczeniach, życiu
    rolników.
    Powtarzacie tylko te wyuczone cytaty służące tylko skłóceniu lemingów.
    Krus trzeba rozszerzyć a zlikwidować ZUS. Ta garstka bogatych rolników
    (którą trzeba oczywiście ukrócić) to pikuś w porównaniu z tym
    marnotrawstwem i złodziejstwem w Zusie.
    Poczytajcie sobie ile kasy państwo wydaje na głowę.

    PS. Soooory za uogólnienie ale podstawowa wiedza przy urnie nadal
    potrzebna. :-)

  • 8. Data: 2011-08-22 12:16:30
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > Poczytajcie sobie ile kasy państwo wydaje na głowę.

    > PS. Soooory za uogólnienie ale podstawowa wiedza przy urnie nadal

    pisze pi x drzwi:

    liczba rolnikow w PL ok. 2,5 mln - doplata do KRUS 25 mld pln
    liczba pracujacych poza rolnictwem ok. 15 mln - doplata do ZUS ok. 70 mld
    pln.
    wnioski sa chyba jasne? ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2011-08-22 12:51:35
    Od: z <z...@g...pl>

    wromek pisze:

    > liczba rolnikow w PL ok. 2,5 mln - doplata do KRUS 25 mld pln
    > liczba pracujacych poza rolnictwem ok. 15 mln - doplata do ZUS ok. 70 mld
    > pln.
    > wnioski sa chyba jasne? ;)

    http://podatki.wp.pl/kat,98674,title,KRUS-nie-jest-i
    dealny-ale-ZUS-jest-gorszy,wid,11377751,wiadomosc.ht
    ml?ticaid=1ce36&_ticrsn=3
    Tak wiem pierwszy z google link i niewiarygodny ;-)
    A teraz mi napiszesz o dopłatach. ;-)
    Załamka

  • 10. Data: 2011-08-22 13:25:40
    Od: reik <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-22 14:16, wromek pisze:
> [...]
    >
    > liczba rolnikow w PL ok. 2,5 mln - doplata do KRUS 25 mld pln
    > liczba pracujacych poza rolnictwem ok. 15 mln - doplata do ZUS ok. 70 mld

    Wypadało by jeszcze przemnożyć ilość osób zapisanych przez średnią
    płaconą przez nie składkę i porównać zakres otrzymywanych w zamian
    świadczeń. Wtedy dopiero można wysnuwać wnioski.

    r.