  • 11. Data: 2009-11-14 19:18:39
    Temat: Re: Odsetki nocniku Aliora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" hdmu1r$qpg$...@n...ipartners.pl

    > Ze znanych mi bankow BZWBK, ING obcina trzecie miejsce po przecinku, czyli
    niezgodnie z regulami matematyki, np 0.249 zaokraglaja
    > do 0.24. Nikomu sie nie chce, ale wydaje mi sie, ze mozna by doniesc do nadzoru
    finansowego stosowanie takich praktyk. Szczegolnie
    > dziwi mnie np. ING, bo w funduszu emerytalnym prowizje dla siebie juz zaokraglaja
    inaczej tj. 0.245 do 0.25.

    Nie od razu Kraków zbudowano! Na razie poprawili zaokrąglanie w prowizjach,
    gdy będą fundusze, gdy skończy się kryzys, zatrudnią informatyków i poprawią
    zaokrąglenia depozytów. ;)

    Ta dwoistość jest zdumiewająca: w tę stronę zaokrąglają tak, ale w przeciwną --
    inaczej.
    Jak dolary w PRL -- miały dwa kursy (raczej 202, ale gdy szary człowiek chciał
    legalnie
    zamienić dolary na złote lub złote na dolary, to w pewny sensie tylko dwa) znacząco
    różniące się pomiędzy sobą. Chyba trzykrotnie lub nawet czterokrotnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2009-11-14 21:04:07
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-14 09:56, Rafał wrote:

    > I jak tu nie kochać miłośników procentów? Pierdyliard procent od zera to
    > nadal zero. Kwota się liczy, a nie procenty.

    Miałeś coś do powiedzenia ?
    To chyba zapomniałeś napisać ?
    Chyba, że masz tak zawsze...

    witrak()

  • 13. Data: 2009-11-14 23:55:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" hdn657$g19$...@a...news.neostrada.pl

    zero. Kwota się liczy, a nie procenty.

    > Miałeś coś do powiedzenia ?
    > To chyba zapomniałeś napisać ?
    > Chyba, że masz tak zawsze...

    Ależ siostry**, nie kłóćmy się... Chodzi przecież każdej z nas
    o przekroczenie progu nadziei na pół grosza... Rafaela być
    może nie pojęła, o co chodzi... Poza tym... Hm... IMO
    pierdyliard nie należy do SI... Trzymajmy się zasad...

    -=-

    Ciekawe, kiedy wreszcie tak zwane władze RP zniosą belkowiznę
    i kiedy ugasną półgroszówki, antybelki, nocnki i dziennki...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: ** Oczywiście nie chodzi to o opowiadanie/słuchowisko SF
    ,,Tysiącletni sen'', :) ale o misyjną działalność :)
    czegoś innego na es, czy raczej na se. :)

  • 14. Data: 2009-11-15 20:25:41
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    witrak() pisze:
    > Miałeś coś do powiedzenia ?

    Tak. Że nudzicie się potwornie i wam z tej nudy się niektóre rzeczy
    poprzestawiały.

  • 15. Data: 2009-11-16 09:50:51
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2009-11-15 21:25, Rafał wrote:

    > Tak. Że nudzicie się potwornie i wam z tej nudy się niektóre rzeczy
    > poprzestawiały.

    To trzeba było od razu to napisać.

    A jak *Ty* nie chcesz tego czytać to zawsze jest killfile (w razie
    czego - wpisz w google'u)...

    witrak()
    PS. Oprócz trudności ze skupieniem przy pisaniu, chyba masz też
    zanik poczucia humoru.