  • 1. Data: 2008-07-09 07:58:56
    Temat: Odsetki od Overdraftu PeKaO
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Moze ktos spotkal sie z nastepujaca sytuacja: co jakis czas (srednio co 2, 3
    miesiace) pojawia sie na wyciagu z Eurokonta Standard w PeKaO S.A.
    obciazenie pod nazwa "ODSETKI/PROWIZJE OD OVERDRAFTU" o wartosci kilku
    zlotych. Jako zywo zadnej umowy overdraftu, kredytu, limitu debetowego nie
    posiadam, nigdy saldo konta nie spada ponizej 0.
    Czy ktos moze mi pomoc to zrozumiec?

    Tomek

  • 2. Data: 2008-07-09 08:07:21
    Temat: Re: Odsetki od Overdraftu PeKaO
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > zlotych. Jako zywo zadnej umowy overdraftu, kredytu, limitu debetowego nie
    > posiadam, nigdy saldo konta nie spada ponizej 0.

    złożenie reklamacji powinno pomóc, dziwne że nie reagowałeś na to wczesniej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-07-09 12:38:45
    Od: "." <b...@b...pl>

> [...]
    > zlotych. Jako zywo zadnej umowy overdraftu, kredytu, limitu debetowego
    > nie posiadam, nigdy saldo konta nie spada ponizej 0.

    okradają Cię złodzieje małą łyżeczką

  • 4. Data: 2008-07-09 18:19:15
    Od: nom <n...@m...pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > zlotych. Jako zywo zadnej umowy overdraftu, kredytu, limitu debetowego nie
    > posiadam, nigdy saldo konta nie spada ponizej 0.

    W pekao na eurokoncie jest tak, że gdy stan konta wynosi 0 to de facto
    masz -300 zł. Nigdy nie wczytywałem się w regulamin, ale ja mam tak od
    początku posiadania konta więc przyjmuję, że do jakaś domyślna opcja.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-07-09 19:59:45
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > W pekao na eurokoncie jest tak, że gdy stan konta wynosi 0 to de facto
    > masz -300 zł. Nigdy nie wczytywałem się w regulamin, ale ja mam tak od
    > początku posiadania konta więc przyjmuję, że do jakaś domyślna opcja.

    Kiedyś o mało się nie pozabijałem z nimi - oni samoczynnie uruchamiaja
    klientowi debet 300 zł - i np. jak masz swoich środków 0 zł to pisze w
    bankomacie DOSTĘPNE 300 zł - ale to są pieniądze banku, i jak się z nich
    skorzysta to pojawia sie overdraft.
    --
    D.

  • 6. Data: 2008-07-09 20:09:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    daro pisze:

> [...]
    > klientowi debet 300 zł - i np. jak masz swoich środków 0 zł to pisze w
    > bankomacie DOSTĘPNE 300 zł - ale to są pieniądze banku, i jak się z nich

    Sprytne.
    To juz wiem, dlaczego niektore banki uruchamaiaj taki minilimit bez
    dodatkowej umowy i osobnej oplaty rocznej.

  • 7. Data: 2008-07-09 20:33:59
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nom" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > W pekao na eurokoncie jest tak, że gdy stan konta wynosi 0 to de facto
    > masz -300 zł. Nigdy nie wczytywałem się w regulamin, ale ja mam tak od
    > początku posiadania konta więc przyjmuję, że do jakaś domyślna opcja.

    Tak chyba moze byc. Rzeczywiscie nie podpisywalem nigdy jakiejs dodatkowej
    umowy overdraftu ani jakiegokolwiek kredytu. Tak wiec musi sie taka
    mozliwosc domyslnie pojawiac wraz z podpisaniem umowy konta.

    Tomek

  • 8. Data: 2008-07-09 20:40:07
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 09 Jul 2008 20:19:15 +0200, nom <n...@m...pl> wklepał(-a):

    >W pekao na eurokoncie jest tak, że gdy stan konta wynosi 0 to de facto
    >masz -300 zł. Nigdy nie wczytywałem się w regulamin, ale ja mam tak od
    >początku posiadania konta więc przyjmuję, że do jakaś domyślna opcja.

    No to mi kiedyś tak włączyli bez powiadomienia, ale ponieważ tego nie
    zauważyłem, zawsze myślałem, że mam 300 zł mniej. Przy zamykaniu konta
    zadzwonili do mnie i pytają się, gdzie mają przelać te 300 zł. :) Jedyna miła
    niespodzianka ze strony tego banku.

  • 9. Data: 2008-07-10 07:26:23
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zauważyłem, zawsze myślałem, że mam 300 zł mniej. Przy zamykaniu konta
    > zadzwonili do mnie i pytają się, gdzie mają przelać te 300 zł. :) Jedyna

    Naprawdę dziwne. Jeśli włączyli Ci overdraft o którym nie wiedziałeś a z
    którego skorzystałeś powinieneś na koniec mieć 300 zł mniej niż się
    spodziewasz. Jeśli z niego nie skorzystałeś powinieneś miec tyle samo.

    Czy jest jeszcze zbyt rano i nie potrafię wyobrazić sobie sytuacji, że z
    tego powodu ma się 300 zł więcej, czy też jest to niemożliwe? Oprócz
    oczywiście takiej możliwości, że te 300 zł nie były overdraftem tylko
    prezentem banku.

    marekz

  • 10. Data: 2008-07-10 07:42:27
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "daro" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > klientowi debet 300 zł - i np. jak masz swoich środków 0 zł to pisze w
    > bankomacie DOSTĘPNE 300 zł - ale to są pieniądze banku, i jak się z nich

    Dokladnie tak jest. Mam konto w Pekao SA juz z 8-9 lat i ten overdraft jest
    dostepny od poczatku, domyslnie w kwocie 300 pln (mozna zmieniac
    oczywiscie). Jakkolwiek bylem o tym poinformowany przy zakladaniu konta.
    Pani pytala sie czy sobie zycze, czy moze zwiekszyc. W studenckich czasach
    pare razu ten overdraft "uratowal mi zycie" ;-)

    Thomas