  • 11. Data: 2008-07-10 19:59:43
    Temat: Re: Odsetki od Overdraftu PeKaO
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Thu, 10 Jul 2008 09:26:23 +0200, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    wklepał(-a):

    >Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości

    >Naprawdę dziwne. Jeśli włączyli Ci overdraft o którym nie wiedziałeś a z
    >którego skorzystałeś powinieneś na koniec mieć 300 zł mniej niż się
    >spodziewasz. Jeśli z niego nie skorzystałeś powinieneś miec tyle samo.

    Chyba pokręciłem. To było odwrotnie - jak zmieniałem konto studenckie na zwykłe,
    to mi wyłączyli overdraft. Czyli jak wcześniej miałem saldo dostępne 600 zł, to
    oznaczało, że mam 300 zł na koncie i 300 zł dostępnego limitu. Ale nie wiedząc o
    tym, po zmianie konta zawsze utrzymywałem te 300 zł będąc przekonanym, że to co
    pokazuje mi saldo na wyciągu uwzględnia overdraft. A tu niespodzianka, to była
    żywa gotówka. :)

  • 12. Data: 2021-10-31 17:04:52
    Od: Przemek Zelwer <p...@w...pl>

    czwartek, 10 lipca 2008 o 21:59:43 UTC+2 Sławomir Szyszło napisał(a):
> [...]
    > pokazuje mi saldo na wyciągu uwzględnia overdraft. A tu niespodzianka, to była
    Bankierzy to uczciwi złodzieje!