  • 21. Data: 2004-11-04 18:39:09
    Temat: Re: Odszkodowanie
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "gg" <n...@m...com> napisał w wiadomości
    news:cmd100$bj5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Adam" <f...@m...signature> napisał w wiadomości
    > Daj spokój. Jeszcze go oskarżą i wsadzą za wymuszenie albo szantaż.

    Nie jestem prawnikiem ale o co mają go oskarżyć? O to, że im pomógł? Jeśli
    sam nie wykorzystał tej dziury do niecnych celów to imho nie ma sie czego
    obawiać, a wolność słowa mamy już od kilku lat - zresztą jest w posiadaniu
    papierka, w którym sami mu dziękują za pomoc.
    Oczywiście nie można się posunąć do szantażu w stylu "dajcie mi 5 000 albo
    to ujawnię". Ale negocjować zawsze można. Od kilkunastu lat robią tak
    zresztą firmy, które zajmują się np ratingiem.

    --
    pozdrawiam,
    Adam