  • 1. Data: 2011-02-12 15:40:24
    Temat: Of nawala
    Od: n...@p...onet.pl

    Wpisuje kody sms przy zmianie danych w lokatach,system ich nie przyjmuje coś
    się im powaliło.Ktoś ma tak samo,czy tylko u mnie taki defekt występuje? ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-12 16:24:43
    Temat: Re: Of nawala
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Nie tylko nawala ale nikt nie panuje na sytuacją kiedy
    operacje są zatwierdzane SMS.
    U mnie podał system ze wygenerowane hasło jst nieprawidłowe,
    wygenerowałem drugie ponownie hasło jst nieprawidłowe.
    Więc system nie powinien zatwierdzić trasakcji,
    a ja patrzę że trasakcja jest zatwierdzona przy nieprawidłowym
    haśle wpisanym.
    Propopnuje kierownictwu Open Finase, zwolnijcie wszystkich informatyków
    a zatrudnijcie mnie to wam poprawię wszystkie błędy w waszym systemie.
    Nie wiem co u was działa prawidłowo wobec tego, ale wiem co wam sie wali.
    czekam na propozycję.