  • 1. Data: 2008-05-18 10:51:36
    Temat: Oferta
    Od: "l...@g...com" <l...@g...com>

    Witam serdecznie !

    Jestem projektantem, programistą witryn WWW oraz
    grafikiem zajmuję
    się tym od ponad trzech lat i myślę, że mam dużą wiedzę tym "fachu".
    Mam swoją stronę www.aswiatstron.net na której m.in. oferuję
    projektowanie różnych materiałów Web.
    Mam kłopot w szukaniu nowych zleceń, więc postanowiłem poszukać
    ludzi, którzy by mi szukali nowych zleceń..

    W zamian oferuje:
    20% zapłaty za wykonany projekt

    Zainteresowanych moją ofertą, proszę o kontakt email:
    l...@g...com

    Z poważaniem
    Łukasz Czerwiński

  • 2. Data: 2008-05-18 11:00:43
    Temat: Re: Oferta
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    Spamujesz, panie kolego.

    Jest jeszcze coś - opublikowałeś swój adres pocztowy w nagłówku.
    Niezależnie od ilości spamu, którą zafundują Ci boty, źle to świadczy
    o Twoich umiejętnościach. Jeszcze kilka dni temu zdarzyło mi się to
    samo, ale ja nie twierdzę, że jestem fachowcem od sieci.

    pozdrawiam
    MMart

  • 3. Data: 2008-05-18 11:21:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mmartyn <m...@g...com> writes:

    > Spamujesz, panie kolego.
    Do tej pory się litowałem nad nim. Może czas przestać?

    > o Twoich umiejętnościach. Jeszcze kilka dni temu zdarzyło mi się to
    > samo, ale ja nie twierdzę, że jestem fachowcem od sieci.
    E, tam.Ja np. swój adres podaję od kilku lat.

    KJ

  • 4. Data: 2008-05-18 11:39:02
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Do tej pory się litowałem nad nim. Może czas przestać?

    > E, tam.Ja np. swój adres podaję od kilku lat.

    A potem viagre i "przedluzacze" sprzedajesz sasiadom i jeszcze na tym
    zarabiasz. Sprytna bestia ;)

    pzodr

  • 5. Data: 2008-05-18 14:39:09
    Od: Ra <w@stopce>

    l...@g...com pisze:
    > Witam serdecznie !
    >
    > Jestem projektantem, programistą witryn WWW oraz
    > grafikiem zajmuję
    > się tym od ponad trzech lat i myślę, że mam dużą wiedzę tym "fachu".
    człowieku o "dużej" wiedzy jesteś zwykłym spamerem i nie chciało ci się
    nawet zapoznać z zasadami panującymi na grupach
    Do ogłoszeń masz pl.praca.szukana i ew pl.biznes. Możesz też wrzucić coś
    na pl.comp.www może ci uświadomią jak dużą wiedzę posiadasz

    > Mam swoją stronę www.aswiatstron.net na której m.in. oferuję
    > projektowanie różnych materiałów Web.
    > Mam kłopot w szukaniu nowych zleceń, więc postanowiłem poszukać
    > ludzi, którzy by mi szukali nowych zleceń..

    dobrzy projektanci znający bardzo dobrze css i/lub javascript (jquery,
    dojo) nie mają żadnych problemów z dobrze płatną pracą chyba że
    mieszkają na jakimś zadupiu i nie chcą się ruszyć

  • 6. Data: 2008-05-18 14:55:40
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    Witam serdecznie !
    A ja żegnam

    > Jestem projektantem, programistą witryn WWW oraz
    > grafikiem
    Nie. Jesteś oszustem i spamerem. Naciągnąłeś ludzi, żeby zafundowali Ci laptopa,
    a teraz wykorzystujesz go do spamowania na lewo i prawo. Naprawdę nei rozumiem,
    jak można być tak topornym jak ty. Na każdej grupie, gdzie wrzucasz swój spam
    ludzie piszą ci, byś tego nei robił, a ty dalej swoje.

    > Mam kłopot w szukaniu nowych zleceń,
    Nie dziwię się, kto by chciał współpracować ze spamerem. Na dodatek poziom
    twojej strony pokazuje, jaki z ciebie "webmaster"

  • 7. Data: 2008-05-18 15:58:11
    Od: "finiu" <f...@g...pl>

    > dobrzy projektanci znający bardzo dobrze css i/lub javascript (jquery,
    > dojo) nie mają żadnych problemów z dobrze płatną pracą chyba że mieszkają
    > na jakimś zadupiu i nie chcą się ruszyć

    Albo mieszkają w Polsce, gdzie ogólnie dyskryminuje się ludzi
    niepełnosprawnych, szczególnie w dostepie do "dobrze płatnej pracy", jak to
    określiłeś.
    A co do chęci ruszania się - proponuję wejść na stronę tego "spamera" i
    sprawdzić, czy czasem nie ma problemów z poruszaniem, aby potem nie wstydzić
    się za swoje słowa (dodam, że niefortunne). Ale co Ciebie to obchodzi?!

  • 8. Data: 2008-05-18 16:29:52
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    A wiesz, że teraz żałuję, że to napisałem. Trochę za dużo agresji się
    poźniej ujawniło.

    Co do jawności adresu: staram się chować - dotąd nieudolnie - bo
    dostrzegam związek pomiędzy postami zawierającymi jawny adres a
    ilością spamu wychwytywanego przez filtry GMail. Gdyby tych filtrów
    nie było, należałoby je wymyślić :-)

    MM

  • 9. Data: 2008-05-18 17:16:58
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "finiu" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się za swoje słowa (dodam, że niefortunne). Ale co Ciebie to obchodzi?!

    ten człowiek (łukasz czerwiński) był i jest od _wielu_ lat proszony o
    zaprzestanie rozsyłania swoich produkcji na _wszelkie_ grupy.

    tutaj tez nie jest po raz pierwszy, ani po raz ostatni.

    --
    J'entends ton coeur

  • 10. Data: 2008-05-18 17:51:27
    Od: "finiu" <f...@g...pl>

    > ten człowiek (łukasz czerwiński) był i jest od _wielu_ lat proszony o
    > zaprzestanie rozsyłania swoich produkcji na _wszelkie_ grupy.
    >
    > tutaj tez nie jest po raz pierwszy, ani po raz ostatni.

    Ale ja tego nie neguję, uważam jego zachowanie za naganne, ale nie sądzisz,
    że nie najlepszym sposobem na krytykę tego człowieka jest pisanie mu, żeby
    się ruszył i zaczął się uczyć, bo jest słaby, co w jego przypadku bywa
    często utrudnione.