  • 1. Data: 2004-02-02 15:17:35
    Temat: Ojro.....
    Od: "Rafał -moose- Wiernicki" <a...@i...pl>

    Witajcie

    Nie bede sie rozwodzil o moim kredycie mieszkaniowym ..... jeszcze daje
    rade.
    Ale pytam o to jak rokujecie w temacie ruchow eur/pln eur/usd w tym roku.
    Czy ktos dobrze potrafi umotywowac swoja teze , ze bedzie tak albo inaczej.
    Chcialbym przyjac jakas strategie oprocz pasywnego oczekiwania na pukanie w
    drzwi. Czy finansiści Ojropy (tej z Schengen) jeszcze graja, czy nie maja
    sil na przelamanie trendu? Kto, wedlug was, korzysta na istniejacej
    sytuacji -mocnego ojro-? Widze po eksporterach z mojego regionu ze bardzo
    dobrze im to sluzy, ja jednak mysle o sobie i moim budzecie.
    Bede wdzieczny za logicznie sformulowane tezy i opinie nt.

    Dzieki,
    __moose__
    Walbrzych

  • 2. Data: 2004-02-02 15:36:37
    Temat: Re: Ojro.....
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    "Rafał -moose- Wiernicki" napisał(a):

    > Ale pytam o to jak rokujecie w temacie ruchow eur/pln eur/usd w tym roku.
    > Czy ktos dobrze potrafi umotywowac swoja teze , ze bedzie tak albo inaczej.
    poszukaj w googlu teorii nominalizmow :)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 3. Data: 2004-02-02 16:11:08
    Od: "Rafał -moose- Wiernicki" <a...@i...pl>

    inaczej.

    >poszukaj w googlu teorii nominalizmow :)

    Teoria, teorią.
    A czy praktyka 5 złotych za orjo; 3,50 za zielone; 1,5 dolara za funta - to
    tegoroczny slogan?

    __moose__

  • 4. Data: 2004-02-02 18:18:51
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Rafał -moose- Wiernicki" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:bvlso5$4jb$1@inews.gazeta.pl...
    > inaczej.

    > Teoria, teorią.
    > A czy praktyka 5 złotych za orjo;

    optymista ;-))))

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-02-02 22:15:42
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Rafał -moose- Wiernicki" <a...@i...pl> wrote in message

    > Ale pytam o to jak rokujecie w temacie ruchow eur/pln eur/usd w tym roku.

    stary, niestety taki madry sie jeszcze nie urodzil.
    gwarantuje Ci, ze znajda sie tacy ktorzy logicznymi argumentami beda Cie
    przekonywac, ze teraz to juz musi spasc skoro tak wzroslo, jak i inni ktorzy
    beda Ci wmawiac (rownie logicznymi), ze czeka nas 5.50 PLN za 1 euro.
    gdyby ktos byl pewny, powinien sobie kupic opcje z duzym lewarem i zarobic
    na tym ogromne pieniadze.
    niestety tacy "pewniacy" sa tylko jesli chodzi o Twoja (a nie swoja) kase.
    ja standardowo wychodze z zalozenia ze oszczedzam (a moze kiedys wezme
    kredyt) w walucie w jakiej zarabiam.
    techniczna analize/sugestie mojego doradcy (na hor. krotkim i srednim) moge
    Ci forwardnac jutro na priv, jesli sie przypomnisz rano:
    nelis (at) plusnet (kropa) pl
    dlugi horyzont i fundamenty moze tez gdzies znajde.
    problem polega na tym, ze sugestie i analizy sprawdzaja sie calkiem czesto.
    ale calkiem czesto nie.
    pozdrowienia,
    rafal urbanelis