  • 1. Data: 2010-10-01 19:55:20
    Temat: Omega Trading - ktoś próbował?
    Od: "K" <f...@g...apl>

    Witam,
    Dzisiaj odbyłem dłuuugą rozmowę telefoniczna z niejakim Grahamem Cole z
    www.omega-trading.com z Hong Kongu, który bardzo namawiał na kupno pewnych akcji
    na Nasdaq-u, najlepiej od razu (za minimum 10000 USD).
    Czy ktos z Was mial juz podobne doswiadczenie? Naciągacze czy niekoniecznie?
    A w ogóle jak najlepiej handlować na giełdzie nowojorskiej?
    Sorki za lekki off-topic.
    Pozdrawiam,
    K.

  • 2. Data: 2010-10-01 20:16:36
    Temat: Re: Omega Trading - ktoś próbował?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-01 21:55, K pisze:
> [...]
    > niekoniecznie?
    > A w ogóle jak najlepiej handlować na giełdzie nowojorskiej?

    jak chcesz dacx dupy to chetnie przyjme twopje duposko z twoja kasiora
    frajerze

  • 3. Data: 2010-10-02 23:29:00
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    Użytkownik "K" <f...@g...apl> napisał w wiadomości
> [...]
    > akcji na Nasdaq-u, najlepiej od razu (za minimum 10000 USD).
    > Czy ktos z Was mial juz podobne doswiadczenie? Naciągacze czy

    niekoniecznie.

    newnie gostek wie jak zarobić niezłą kasiorę, więc wziął fona i callnął do
    chudego misia w PL bo se pomyślał: "A chuj, niech też zarobi, przecież ja
    nie strace".

    ja myśle wiec - nic nie kombinowac, tylko sie pakować po sufit.
    dzieki za info.

  • 4. Data: 2010-10-02 23:30:23
    Od: "walter" <w...@t...mars>

    a weź napisz jakich akcji, tez bym kupił a mam 100k USD na ten cel