  • 1. Data: 2008-02-05 21:08:13
    Temat: Re: Onet donosi: Wojna bankow
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Sebastian napisał(a):
    > Ma racje?

    Biorac pod uwage moja dzisiejsza rozmowe z Citi artykul to totalna bzdura :)

    Biorac pod uwage moja dzisiejsza rozmowe z Millenium artykul jest bardzo
    prawdziwy :)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-02-05 21:37:53
    Temat: Onet donosi: Wojna bankow
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    http://banki.onet.pl/1686530,wiadomosci.html

    Artykuł nawet ciekawy, trochę stylistycznie mógłby być lepszy. Niby ok,
    ale ciężko się czyta momentami. No i treści jest na trochę krótszy
    tekst. Ale w końcu autor jet ekonomistą nie polonistą :-)

    Mam nadzieje, że ma racje bo wróży super ofertę w każdym banku. Trzymam
    kciuki. W sumie niema nic co by na grupie nie było ale miło sobie
    poczytać takie pozytywne proroctwa.

    Ma racje?

    Sebastian

  • 3. Data: 2008-02-05 23:09:06
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 22:08:13 +0100, Mithos napisał(a):

    > Biorac pod uwage moja dzisiejsza rozmowe z Citi artykul to totalna
    > bzdura :)

    W Citi wszystko się zmienia baaaaaardzo powoli. Poza tym co chcesz oni
    już dawno zrobili CitiOne Direct ;)

    > Biorac pod uwage moja dzisiejsza rozmowe z Millenium artykul jest bardzo
    > prawdziwy :)

    A co tam Mille ci cudownie rozmnożyło znowu karty?

    Xenocide

  • 4. Data: 2008-02-05 23:29:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 23:09, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > W Citi wszystko się zmienia baaaaaardzo powoli. Poza tym co chcesz oni
    > już dawno zrobili CitiOne Direct ;)

    > A co tam Mille ci cudownie rozmnożyło znowu karty?

    Zasponsorowali go Amexem zdaje sie :)
    Maja zatrudnic nowego pracownika do obslugi jego kart :)

    Hmmm...ja tez nie mam jeszcze Amexa.....